مشروح اخبار


» افعی شاخدار در یک منزل مسکونی در شیراز! +عکس



مار گرزه یک متری توسط آتش نشانان از تیم تخصصی امداد حیات وحش شیراز در یک منزل مسکونی به دام افتاد.*

به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز از شیراز ؛ پس از تماس یک شهروند وحشت زده با سامانه 125 در ساعت 11:26 دقیقه روز گذشته ، مبنی بر مشاهده یک حلقه مار سمی در باغچه منزل شان  ، آتش نشانان از ایستگاه 9و15 به سرعت راهی محل اعلامی واقع در شهرک گلشن شدند. آتش نشانان پس از جستجو ، یک حلقه مار گرزه (افعی شاخدار) یک متری را در باغچه حیاط مشاهده و بوسیله دستگاه مارگیر به دام انداختند. در پایان نیز صاحب منزل از امداد رسانی به موقع و عملکرد خوب آتش نشانان تشکر کرد.

به گزارش راک نیوز، توجه داشته باشید مارها در حالی که از خنکای سحر بی‌حال می‌شوند برای گرم شدن خود را به مکان‌هایی که بعد از طلوع آفتاب‌گیر هستند، می‌کشانند؛ پس مراقب جاهای گرم باشید.در تفریح یا کوهنوردی یادتان باشد که زنگوله‌ کوچکی به کوله‌پشتی و یا کمر خود ببندید تا مارها را از ورودتان با خبر کند، یا سوت بزنید و آواز بخوانید؛ با سر و صدا کردن باعث فرار مار‌ها از مسیر پیش رویتان شوید و مراقب باشید وارد حریم لانه مارها نشوید.

افعی شاخدار  در یک منزل مسکونی در شیراز! +عکس




تاریخ انتشار : 19 خرداد 1396, 12:12



» اخبار مرتبط:

  • جولان دوحلقه مار در سالن پذیرایی یک منزل مسکونی در خیابان لاله شیراز!
  • از به دام انداختن سه حلقه مار تا نجات زن 30 ساله قبل از مرگ! درشیراز
  • مهمترین حوادث شیراز:از به دام انداختن مار افعی و مار عروس در منازل مسکونی تا غرق شدن مردشیرازی در استخر آپارتمان و خانه ای که اتوآن را به اتش کشید!
  • وحشت خانواده شیرازی ازوجود یک وهله عقاب در منزل مسکونی+عکس
  • کشف جسد زن 55 ساله در یک منزل مسکونی درشیراز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟