مشروح اخبار


» استفاده از اسید قوی جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب ، باعث گاز گرفتگی اعضای یک خانواده شد



آتش نشانان پس از حضور ، با توجه به انتشار گاز شدید که به دلیل ریختن اسید قوی در یک تشت آهنی و به منظور باز کردن لوله فاضلاب ، تولید شده بود ، با تجهیز خود به ماسک و سیلندر تنفسی به داخل منزل رفته و نسبت به برطرف کردن ناایمنی و بیرون آوردن ظرف حاوی اسید و تهویه هوا با باز کردن درب و پنجره ها اقدام کردند.


استفاده از اسید قوی جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب ، باعث گاز گرفتگی اعضای یک خانواده شد.

به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز از شیراز ؛ در ساعت 10:38 دقیقه روز گذشته ، گزارش انتشار گاز اسید و احتمال گاز گرفتگی اعضای یک خانواده در یک منزل مسکونی واقع در منطقه 9 شیراز از طریق مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه 17 آتش نشانی اعلام شد و تیم های امدادی به سرعت راهی محل حادثه شدند.

آتش نشانان پس از حضور ، با توجه به انتشار گاز شدید که به دلیل ریختن اسید قوی در یک تشت آهنی و به منظور باز کردن لوله فاضلاب ، تولید شده بود ، با تجهیز خود به ماسک و سیلندر تنفسی به داخل منزل رفته و نسبت به برطرف کردن ناایمنی و بیرون آوردن ظرف حاوی اسید و تهویه هوا با باز کردن درب و پنجره ها اقدام کردند. در پایان نیز تذکرات ایمنی به اعضای خانواده داده شد.

گفتنی است مصدومین این حادثه که سه نفر از اعضای یک خانواده بوده و دچار مسمویت جزئی و سوزش شدید چشم شده بودند، قبل از رسیدن آتش نشانان ، توسط همسایگان به خارج از منزل انتقال داده شده بودند.

 



تاریخ انتشار : 3 تیر 1396, 19:56



» اخبار مرتبط:

  • سه کشته و مصدوم به دلیل برق گرفتگی درشیراز !+تصاویر
  • لامپ رشته ای دریک منزل مسکونی درشیراز آتش به پاکرد
  • کشف جسد زن 55 ساله در یک منزل مسکونی درشیراز
  • مرگ دلخراش چهار عضو یک خانواده در فاضلاب منزل
  • بی احتیاطی مالک منزل مسکونی در روشن گذاشتن پیک نیک، آتش سوزی را در پی داشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟