مشروح اخبار


» تقسیمات جدید در کهگیلویه/لنده بزدوی شهرستان میشود



رئیس کمیسیون چشم‌انداز و نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام مستعد بودن مردم لنده را یادآور شد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی جوانان این شهر و دیار با همت و تلاش وافر خود توانسته‌اند در سطوح بین‌المللی نیز بدرخشند.

 راک نیوز  :  رئیس کمیسیون چشم‌انداز و نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام در شهر لنده با اشاره به رابطه مردم و دولت، خاطرنشان ساخت: دولت باید ظرفیت‌های اقتصادی مردم را بالا برده و از تکیه بر اقتصاد متکی بر نفت دوری گزیند.

مداحی افزود: اگر سیاست‌های اصل 44 که انقلاب دیگری در زندگی و معیشت مردم را به دنبال دارد به درستی اجرایی شود اقتصاد متکی بر نفت از بین رفته و بر درآمد مردم استوار می‌شود.

وی تصریح کرد: این تنها راهی است که می‌توان کشور را در برابر هجمه‌ها و تحریم‌های دشمن  بیمه کرد.

مداحی در ادامه گریزی به چشم‌انداز نخبگان در استان و شهرستان کهگیلویه زد و افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام با هماهنگی و همکاری وزارت علوم درصدد شناسایی، حمایت و هدایت نخبگان در مسیر صحیح ترقی است.

رئیس کمیسیون چشم‌انداز و نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به دغدغه اصلی مردم لنده اشاره کرد و گفت: شهرستان شدن لنده به تصویب رسیده و به زودی مردم این دیار طعم شیرین شهرستان شدن را می‌چشند.

مداحی افزود: پیگیری‌های مستمر و شبانه‌روزی مسئولان لنده‌ای در نهایت به بار نشست و شهرستانی شدن لنده که مدت زیادی است به تعویق افتاده در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: همه ما باید بدانیم که تنها راه رسیدن به عدالت اجتماعی اجرایی شدن چشم‌انداز 20 ساله می‌باشد که باید به صورت شهرستانی و منطقه‌ای تبیین شود.

رئیس کمیسیون چشم‌انداز و نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به بعضی نارضایتی‌های مردمی از دستگاه‌های اداری گفت: مردم باید کم‌کاری برخی مسئولان را به پای نظام ننویسند و نگذارند عده‌ای میان آن‌ها و نظام جمهوری اسلامی فاصله بیندازند.



تاریخ انتشار : 4 شهریور 1391, 23:17



» اخبار مرتبط:

  • ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص شد
  • استقلال اسمی به درد ما نمی‌خورد
  • دلیل غیبت احمدی نژاد در جلسه امروز مجمع
  • مقصر توهین به هاشمی رفسنجانی کیست؟
  • انتخاب روحانی بسیار معنادار بود/ دولت جدید وارث مشکلات داخلی و خارجی است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟