مشروح اخبار


» استقلال اسمی به درد ما نمی‌خورد



 در ادامه ضمن تقدیر از حضور استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، ریاست تعزیرات حکومتی کشور و مسئولان حاضر در ...

حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری تنها راه رهایی از هواهای نفسانی و رسیدن به معبود حقیقی است.

 

به گزارش راک نیوز ،خطیب جمعه لنده در ادامه ضمن تقدیر از حضور استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، ریاست تعزیرات حکومتی کشور و مسئولان حاضر در جشن شهرستانی لنده افزود: حال که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران آرزوی دیرینه مردم به واقعیت تبدیل شد همدلی و همراهی مسئولان باید در جهت ترقی و پیشرفت این شهرستان دو چندان شود.

وی با اشاره به انتظارات مردم از شهرستان شدن لنده گفت: همه مسئولان باید در جهت استقرار ادارات به صورت مستقل سعی و تلاش خود را دو چندان کنند.

حجت‌الاسلام عبدالملکی افزود: همه زیرساخت‌های لازم جهت استقرار ادارات در این شهرستان وجود دارد چرا که از قبل ادارات به صورت نمایندگی وجود داشته‌اند.

وی به انتخاب مدیران شهرستانی اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان از انتخاب سیاسی و جناحی مدیران حذر کنند چرا که ضربات مهلکی به پیکره و کارایی ادارات می‌زند.

خطیب جمعه لنده یادآور شد: اگر شایسته سالاری در ادارات رنگ و بوی واقعی خود را بگیرد تمام کارها و برنامه‌ها به درستی و به دور از هرگونه ضعفی اجرا می‌شوند.

حجت‌الاسلام عبدالملکی در ادامه ظرفیت‌ها و استعدادهای لنده را یادآور شد و گفت: استاندار و دیگر مسئولان باید در جهت ایجاد کارخانجات و اشتغال‌زایی تلاش خود را در این شهرستان چندین برابر کنند.

 

حجت‌الاسلام عبدالملکی در پایان به وضعیت اداره راه لنده اشاره کرد و افزود: اداره راه لنده با وجود استقلال بیش از چهار سال به دلیل نداشتن مسئول و امکانات مناسب در شهر لنده کارایی ندارد و موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است.

وی افزود: استقلال اسمی به درد ما نمی‌خورد ادارات باید کارایی داشته باشند تا مردم راضی باشند.فارس



تاریخ انتشار : 30 دی 1391, 00:10



» اخبار مرتبط:

  • هشداریک مقام مسئول :افزایش نگران‌کننده ناامنی‌ها در لنده
  • امام جمعه جدید لنده معرفی شد
  • عزل و نصب مدیران ربطی به نمایندگان مجلس ندارد.
  • تقسیمات جدید در کهگیلویه/لنده بزدوی شهرستان میشود
  • شهدای گمنام در آغوش مردم لنده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟