مشروح اخبار


» آتش میهمان سرزده پارچه فروشی در شیراز !



همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه یازده به همراه تجهیزات مخصوص خود بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت 18:51 دقیقه روز گذشته به روگذر زند، حوالی بازار روح الله رهسپار شدند.


نیروهای آتش نشانی با حضور در محل آتش سوزی پارچه فروشی در روگذر زند، از گسترش شعله های آتش جلوگیری کردند.*

به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه یازده به همراه تجهیزات مخصوص خود بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت 18:51 دقیقه روز گذشته به روگذر زند، حوالی بازار روح الله رهسپار شدند.

به گفته محمد علی مظفری فرمانده عملیات آتش نشانی، در محل حادثه یک مغازه با کاربری پارچه فروشی مشاهده شد که عدم رعایت نکات ایمنی و جوشکاری در قسمت پنجره انبار این مغازه منجر به آتش سوزی پارچه های موجود در مغازه شده بود و دود غلیظی همه قسمت ها را در بر گرفته بود.

وی با بیان اینکه افراد حاضر در محل حادثه قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی بوسیله پنج دستگاه خاموش کننده دستی از گسترش شعله های آتش جلوگیری کرده بودند، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه جریان برق و گاز مغازه را قطع کردند و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه اضافه کرد: با توجه به احتمال محبوس شدن افراد در میان دود و حرارت، همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به وسیله تجهیزات فردی وارد محل حادثه شدند که پس از جستجو خوشبختانه مشخص شد هیچ کس در مغازه محبوس نشده است.

مظفری در پایان گفت: نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه و در کوتاهترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار کردند و از گسترش آتش جلوگیری به عمل آوردند. گفتنی است؛ این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشت



تاریخ انتشار : 12 مرداد 1396, 09:09



» اخبار مرتبط:

  • آتش در خرمن پنبه های مردم لحاف دوز شیرازی !/تلاش آتش نشان ها برای جلوگیری از سرایت آتش به اطراف
  • آتش سوزی عمدی خودرو سواری 206 درشیراز !
  • شعله های آتش در مجتمع تجاری زیتون شیراز +تصاویر
  • ازکشف جسد مرد 40 ساله در منزل مسکونی تاآتش خفته در انبار چوب بیدار شد
  • کشیدن بار اضافی و اتصالی در سیم های برق منجر به بروز آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه درشیرازشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟