مشروح اخبار


» مخالفت آیت الله ملک حسینی با تغییر استاندار



سکوت نمایندگان استان در قبال خبر تغییر استاندار والبته نشر خبر از طریق یکی از نمایندگان در روز گذشته نشان از تمایل نسبت به رفتن نیکزاد دارد اما امروز آیت الله ملک حسینی با تغییرو جابجایی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کنونی مخالفت کرد.


 راک نیوز  :  سکوت نمایندگان استان در قبال خبر تغییر استاندار والبته نشر خبر از طریق یکی از نمایندگان در روز گذشته نشان از تمایل نسبت به رفتن نیکزاد دارد اما امروز آیت الله ملک حسینی با تغییر و جابجایی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کنونی مخالفت کرد.           

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار مهر گفت: در شرایط فعلی، نیمه تمام رها شدن کارهایی که آقای نیکزاد آغاز کرده به صلاح استان نیست.

وی بیان کرد: مردم انتظاراتی دارند و خود استاندار هم براین باور است که باید این کارها تمام شود و مردم نتایج آن را مشاهده کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: تغییر فعلی ممکن است مدیریت استان را دچار بی ثباتی کند و باعث رکود در برخی پروژه ها و طرح های در حال اجرا شود.

وی افزود: در این خصوص به آقای رحیمی معاون اول رئیس جمهور پیام داده ام و امیدوارم دولت با حمایت از استاندار، روند توسعه استان را تسهیل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، طی چند روز اخیر زمزمه هایی مبنی بر جابجایی استانداران اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد شنیده می شود.
 



تاریخ انتشار : 5 شهریور 1391, 13:55



» اخبار مرتبط:

  • "نیکزاد " رفتنی شد
  • سید حسین صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌شود
  • واکنش بزرگواری به سخنرانی نکردنش در آئین تودیع و معارفه استاندار
  • پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آیت‌الله ملک حسینی
  • پدرمعنوی استان به دیدار حق شتافت/سه روز عزای عمومی در کهگویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟