مشروح اخبار


» کولر آبی مغازه ای رادر خیابان نهضت، شیراز به آتش کشید



پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک مغازه ، نیروهای عملیاتی ایستگاه 3 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت 16:14 دقیقه روز گذشته به خیابان نهضت، در بلوار ماذون قشقایی اعزام شدند.


حریق کولر آبی در خیابان نهضت، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.*

به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز به تقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی، پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک مغازه ، نیروهای عملیاتی ایستگاه 3 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت 16:14 دقیقه روز گذشته به خیابان نهضت، در بلوار ماذون قشقایی اعزام شدند.

به گفته حمید جمشیدی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، کولر آبی یک مغازه در نبود صاحب آن به دلیل نقص فنی و اتصالی برق دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی بی درنگ بعد از باز کردن قفل درب مغازه با فرز، جریان برق و گاز مغازه را قطع کردند و به وسیله دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده به کانون حریق رسیده، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند. این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.



تاریخ انتشار : 1 شهریور 1396, 10:58



» اخبار مرتبط:

  • آتش میهمان سرزده پارچه فروشی در شیراز !
  • آتش در خرمن پنبه های مردم لحاف دوز شیرازی !/تلاش آتش نشان ها برای جلوگیری از سرایت آتش به اطراف
  • آتش سوزی عمدی خودرو سواری 206 درشیراز !
  • شعله های آتش در مجتمع تجاری زیتون شیراز +تصاویر
  • بی احتیاطی مالک منزل مسکونی در روشن گذاشتن پیک نیک، آتش سوزی را در پی داشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟