مشروح اخبار


» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه :یادواره شهدای سپیداران مرز یکی از مهمترین یادواره شهدای مرزی است



رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه در جلسه شورای اداری بخش دیشموک که به منظور هماهنگی برگزاری یاداره شهدای سپیداران مرز برگزار شد ،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین اولویت این نهاد عنوان کرد و گفت : یادواره شهدای سپیداران مرز یکی از مهمترین یادواره شهدای مرزی است که برای گرامیداشت یاد و خاطره 144 شهید والامقام بخش های دیشموک در استان کهگیلویه وبویراحمد و بخش صیدون خوزستان برگزار میشود


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه در جلسه شورای اداری بخش دیشموک که به منظور هماهنگی برگزاری یاداره شهدای سپیداران مرز برگزار شد ،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین اولویت این نهاد عنوان کرد و گفت : یادواره شهدای سپیداران مرز یکی از مهمترین یادواره شهدای مرزی است که برای گرامیداشت یاد و خاطره 144 شهید والامقام بخش های دیشموک در استان کهگیلویه وبویراحمد و بخش صیدون خوزستان برگزار میشود .

به گزارش راک نیوز از دهدشت،سید کمال الدین دولتخواه با بیان اینکه این یادواره برای نخستین بار در جنوب کشور برگزار میشودافزود : برگزاری چنین یادواره هایی باعث وحدت و همبستگی مردم مناطق مختلف میشود و نقش موثری در خنثی کردن جنگ نرم و توطئه های دشمن دارد .

وی شهدا را ارزشمند و ذخایز ملی دانست و گفت : شهدا با نثار جان خود در راه ولایت و حفظ آرمانهای جمهوری اسلامی درس بزرگی به ما دادند که همواره باید یاد و خاطره آنها درجامعه گرامی داشته شود.

دولتخواه برگزاری باشکوه این یادواره را مستلزم همکاری همه ادارات دانست وافزود: برای برگزاری باشکوه این یادواره برنامه های متنوعی تدارک دیده شده و نقش هر یک از دستگاهها نیز مشخص شده است .

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه همه اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفته و لگوی یادواره نیز طراحی شده گفت : روز دوشنبه بیستم شهریور ماه با حضور فرمانداران و مسولان شهرستانهای باغ ملک و کهگیلویه جلسه ای در شهر دهدشت برگزار میشود که در آن جلسه برنامه نهایی این یادواره تدوین میشود . سید کمال الدین دولتخواه فضا سازی محیطی و تبلیغات را مهم خواند و افزود : یادواره شهدای سپیداران مرز بیست و هشتم شهریور ماه با حضور مسولان .

مداح و سخنران کشوری و هم چنین مسولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم ساعت 15 در روستای سردو از توابع بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه برگزار میشود.



تاریخ انتشار : 19 شهریور 1396, 01:12



» اخبار مرتبط:

  • یادواره ۳۹ شهید والامقام دهستان دشمن زیاری برگزار می شود
  • یادواره 61کبوتر خونین بال بخش چاروسا با حضور مهمان کشوری برگزار می شود+زمان و مکان
  • سفرعضو اصلاح طلب شورای شهر تهران به کهگیلویه+عکس
  • یادواره 58شهید بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود
  • یادواره ی 360 شهید گچساران برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟