مشروح اخبار


» پیکر مادر شهید خدامیان در کنار مزار فرزند شهیدش آرام گرفت



مراسم تشییع و خاکسپاری مادر شهید سید جبار خدامیان عصر امروز با حضورجمعی از مسولان شهرستانی برگزار شد


به گزارش راک نیوز؛مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه سیده بیگم جان درزن مادر شهید ((سید جبار خدامیان))عصر امروز جمعه با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه ،رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی و بنیاد شهید شهرستان و عموم مردم در آرامستان روستای طولیان برگزار شد.

 

پیکر این مادر شهید پس از تشییع به روی دوش مردم به قبرستان این روستا منتقل شد،مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت این مادر مهربان روز یکشنبه مورخ 26شهریورساعت 5عصر در مسجد جامع امام رضا علیه السلام روستای طولیان برگزار می گردد.

 

براساس این گزارش؛حجت السلام والمسلمین سید عبدالمطلب تقوی امام جمعه موقت شهر دهدشت بر پیکر این مادر شهید نماز را اقامه کردند.

 

شهید سید جبار خدامیان در سال ۱۳۴۸ در روستای طولیان دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۶۶در منطقه عملیاتی سقز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

همچنین سید منصور موسوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی درگذشت این مادر شهید را تسلیت گفت.

 



تاریخ انتشار : 24 شهریور 1396, 21:06



» اخبار مرتبط:

  • پیکر پدر شهید ( علمدار خشنود) در روستای کوشک برآفتاب شهرستان کهگیلویه تشییع شد
  • پیکر شهید مفقودالاثر کهگیلویه پس از ۳۲ سال به خانه باز می گردد
  • بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه برگزارمیکند:همایش امامزاده نورالدین و 26 شهید سادات شهرستان کهگیلویه در چاروسا
  • مادرشهید پرندوار به فرزند شهیدش پیوست + عکس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهریکی ازشهدای غواص در کهگیلویه+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟