مشروح اخبار


» رژه مقتدرانه نیروهای مسلح شهرستان کهگیلویه در دهدشت برگزار شد



همزمان با سراسر کشور رژه خودرویی وموتوری نیرو های مسلح در دهدشت با حضور مسئولان و نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس در میدان مرکزی شهر دهدشت برگزار شد


به گزارش راک نیوز؛مراسم رژه نیروهای مسلح و بسیج مردمی با حضور امام جمعه محترم شهر دهدشت،رئیس دادگستری،دادستان ،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی،فرمانده ی سپاه پاسداران شهر دهدشت،نماینده ی مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس،فرماندار،بخشدار مرکزی،معاون فرمانداری،شهردار دهدشت،نیروهای نظامی و انتظامی،وجمعی از اعضای شورای اداری شهرستان کهگیلویه ،خانواده ی معظم شهدا و ایثارگران واقشار مختلف مردم در میدان مرکزی شهر دهدشت برگزار شد.

 

در این مراسم یگان های سپاهی،بسیجی و انتظامی شهرستان کهگیلویه به همراه یگان های امدادی با رژه ی خودرویی و موتوری از مقابل مسولان رژه رفتند.

 

سعید برومند زاده در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر دهدشت افزود؛ هفته ی دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلیری مردی های انسان های است که با خون خودخفتند تا ما امروز در آزادی کامل به سر ببریم.

 

وی بیان کرد؛یکی از دلایلی که باعث شد جنگ هشت سال دفاع مقدس به نظر آید طولانی بودن این جنگ بین تمام جنگهای دنیا بود که علی رغم پشتیبانی مستکبرین،یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمن نیفتاد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه تصریح کرد؛دلیل دیگر تقدس جنگ هشت سال دفاع مقدس این بود که ما آغاز کننده نبودیم بلکه از خاک و میهن و ناموس خود در مقابل دشمن دفاع کردیم.

 

همچنین در این مراسم مداحی به مناسبت ماه محرم توسط مداح اهل بیت صورت گرفت و در ادامه ی این برنامه حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه شهر دهدشت به ایراد سخنرانی پرداخت.

 



تاریخ انتشار : 1 مهر 1396, 01:03



» اخبار مرتبط:

  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه برگزار می شود/زمان و مکان
  • رژه نیروهای مسلح در دهدشت برگزارشد
  • با حضور مسئولان استانی رئیس جدید دادگستری کهگیلویه معرفی شد
  • یادواره ی شهدای کارمند و جهادی در شهرستان کهگیلویه برگزار شد
  • فرمانده جدید سپاه ناحیه دهدشت معرفی شد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود