مشروح اخبار


» کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در کهگیلویه ایجاد می شود



کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در کهگیلویه ایجاد می شود به منظور سهولت دسترسی و ارتقای سطح رضایت مندی بیمه شدگان و کارفرمایان، کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در شهرستان کهگیلویه ایجاد می شود. مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: سازمان


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی استان: کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در کهگیلویه ایجاد می شود به منظور سهولت دسترسی و ارتقای سطح رضایت مندی بیمه شدگان و کارفرمایان، کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در شهرستان کهگیلویه ایجاد می شود. مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی در راستای برون سپاری بخشی از فعالیت های خود و به منظور دسترسی آسان تر بیمه شدگان ، مستمری بگیران و کارفرمایان به خدمات بیمه ای و جلوگیری از ازدحام در شعب اصلی ، نسبت به ایجاد واحد های کارگزاری رسمی تامین اجتماعی اقدام می کند و در آینده نزدیک یک واحد کارگزاری از طریق برگزاری آزمون و انجام مصاحبه تخصصی در دهدشت ایجاد می شود.

عباس نورمحمدی افزود : در حال حاضر دو واحد کارگزاری رسمی در یاسوج و گچساران خدمات بیمه ای شامل تعویض و صدور دفترچه درمانی، صدور فیش پرداخت حق بیمه، دریافت لیست حق بیمه برخی از فرایندهای تعهدات کوتاه مدت و ... را ارایه می کنند که با راه اندازی کارگزاری دهدشت شمار آنها به سه واحد می رسد .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت : نام نویسی از متقاضیان اعطای پروانه کارگزاری در دهدشت تا پایان وقت اداری روز پنج سنبه ششم مهرماه جاری در اداره کل تامین اجتماعی استان انجام می شود و آزمون کتبی نیز روز پنج شنبه بیستم مهر ماه برگزار خواهد شد. نورمحمدی افزود : متقاضیان برای آگاهی بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل به نشانی www.kbtamin.ir مراجعه کنند . وی گفت: آزمون کتبی شامل دو بخش عمومی و تخصصی است و جزوه تخصصی آزمون به همراه فرم های ثبت نام و تعهدنامه در سایت یادشده قرار گرفته است.



تاریخ انتشار : 4 مهر 1396, 08:00



» اخبار مرتبط:

  • زمان اعلام نتایج آزمون کتبی کارگزاری‌های تامین‌اجتماعی مشخص شد
  • نحوه اعطای مجوزکارگزاری‌ رسمی تامین اجتماعی درگچساران اعلام شد
  • ماهانه 250 میلیارد ریال برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌شود
  • نام نویسی آزمون استخدامی صندوق تامین اجتماعی آغاز شد
  • تناقض در اظهارات مدیران سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟