مشروح اخبار


» جام باشگاهی شهرستان کهگیلویه در دستان ستارگان گلزار



با حضور مسئولان و پیشکسوتان فینال مسابقات فوتبال لیگ شهرستان کهگیلویه در استادیوم آزادی شهر دهدشت برگزار شد


مسابقات فوتبال بزرگسالان لیگ شهرستان کهگیلویه با قهرمانی تیم ستارگان گلزار به پایان رسید.

 

به گزارش راک نیوز؛عصر روز پنجشنبه مورخه 13مهرماه با حضور پرشور تماشاگران استادیوم آزادی شهر دهدشت شاهد برگزاری دیدار فینال مسابقات لیگ شهرستان کهگیلویه بین دو تیم ستارگان گلزار و کشاورز بود.

 

مسابقه قهرمانی لیگ فوتبال شهرستان کهگیلویه در رده سنی بزرگسالان بین دو تیم ستارگان گلزار و کشاورز در حالی در وقت قانونی 90دقیقه به پایان رسید،که هردو تیم پس از زدن و خوردن یک گل خود را برای زدن ضربات پنالتی آماده می کردند.

 

این مسابقه وقت اضافه نداشت و این ضربات پنالتی بود که باید قهرمان لیگ فوتبال شهرستان رامشخص می کرد ودر نهایت تیم ستارگان گلزارتوانست در ضربات پنالتی با نتیجه 4بر3 تیم کشاورز را شکست بدهد و قهرمان مسابقات لیگ فوتبال شهرستان کهگیلویه در رده بزرگسالان شود.

 

در پایان این مسابقات با حضور مسئولان و پیشکسوتان ورزشی کاپ قهرمانی و نایب قهرمانی را به تیم های ستارگان گلزار و کشاورز اهدا کردند و همچنین از زحمات داوران ،نیروی انتظامی وتیم اخلاق و آقای گل این مسابقات لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

 

حضور گرم فرماندار،شهردار،روسای ادارات (آب و فاضلاب شهری،اب منطقه ای،اوقاف وامور خیریه،پست ،ورزش و جوانان،هلال احمر،بهزیستی ،میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری،تعزیرات حکومتی ،اتاق اصناف) شهرستان کهگیلویه،مشاورفرماندار،اعضا فعال هیأت فوتبال،اصحاب رسانه و صدا و سیما،وجمعی از پیشکسوتان این رشته ورزشی زینب بخش این مسابقات بود.

 



تاریخ انتشار : 13 مهر 1396, 19:46



» اخبار مرتبط:

  • جهت شناخت قهرمان لیگ فوتبال شهرستان کهگیلویه: گلزاری ها به مصاف کشاورز می روند
  • دوشنبه آغاز مسابقات لیگ فوتبال شهرستان کهگیلویه
  • رقابت های فوتبال باشگاه های شهرستان کهگیلویه/تساوی "صباکوه راک"
  • پیروزی "صباکوه راک"درلیگ فوتبال کهگیلویه
  • کناره گیری تیم های دهدشتی از لیگ یک فوتبال استان !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟