مشروح اخبار


» لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛پیروزی نفت و گاز گچساران برابر کاسپین قزوین



تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ششمین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته دوم کشور، با نتیجه یک بر صفر برابر تیم کاسپین قزوین به برتری رسید.


لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛پیروزی نفت و گاز گچساران برابر کاسپین قزوین

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ششمین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته دوم کشور، با نتیجه یک بر صفر برابر تیم کاسپین قزوین به برتری رسید.

به گزارش راک نیوز، در این مسابقه که عصر چهارشنبه از هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران موفق شد با یک گل برابر تیم کاسپین قزوین به پیروزی برسد.

تنها گل این بازی را فرشاد اسدی در دقیقه 32بازی به ثمر رساند.

تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران و کاسپین قزوین در گروه دوم رقابت های لیگ دسته دوم با تیم های سردار بوکان، شهرداری ارومیه، استقلال اهواز، شاهین ماهشهر، استقلال جنوب نفت، شهدای بابلسر ، شهرداری کاشان، پرسپولیس مشهد، شهرداری بندرعباس و هف سمنان هم گروه هستند. 

رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 33 تیم در سه‏ گروه 11 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که پس از پایان مرحله اول، ‏از هر گروه چهار تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.‏ 

در مرحله دوم نیز تیم های صعود کننده در 2 گروه شش تیمی قرار خواهند گرفت و به ‏صورت رفت و برگشت با هم دیدار می کنند که در پایان این مرحله، تیم های اول هر گروه به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و تیم برنده دیدار حذفی بین 2 تیم ‏دوم گروه ها، به جمع تیم های صعود کننده رقابت های دسته اول راه می یابد. ‏ 



تاریخ انتشار : 19 مهر 1396, 18:21



» اخبار مرتبط:

  • در لیگ دسته دوم کشور: تیم فوتبال صنایع طلایی سمنان میزبان نفت وگاز گچساران
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران میزبان شهرداری ارومیه
  • نفت و گاز از قزوین دست خالی برگشت
  • ليگ دسته دوم فوتبال: شکست سنگين پرسپوليس مشهد مقابل نفت و گاز گچساران
  • حریفان شهرداری یاسوج در لیگ دسته 2 کشورمشخص شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟