مشروح اخبار


» مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛ برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان



مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه در یاسوج خبر داد.


مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛ برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان

 مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه در یاسوج خبر داد.

محمد علی علیمردانی در گفتگو با راک نیوز اظهار داشت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک،ترافیک،شهرسازی، برق و نقشه‌برداری همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهر در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می‌شود و این افراد می‌توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در رشته عمران، مکانیک و برق دو آزمون محاسبه و نظارت برگزار می‌شود و نحوه برگزاری آزمون در رشته معماری نیز به صورت تستی و تشریحی است و علاوه بر آن در رشته‌های عمران و معماری آزمون اجرا نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آزمون اجرا و نظارت در رشته‌های عمران و معماری و آزمون رشته نقشه برداری در دو نوبت صبح و عصر در روز پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

علیمردانی افزود: آزمون طراحی معماری، مکانیک و برق و آزمون محاسبات عمران نیز در صبح روز جمعه ۲۱مهرماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد ، گفت: داوطلبان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان می‌توانند کارت ورود به جلسه را با مراجعه به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به نشانی اینترنتی www.inbr.ir دریافت کنند.



تاریخ انتشار : 19 مهر 1396, 18:41



» اخبار مرتبط:

  • متقاضیان ثبت نام آزمون بورس تا 20 تیرماه مهلت دارند
  • زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد پزشکی اعلام شد
  • آزمون مدارس نمونه دولتی پایه های هفتم و دهم در شهرستان کهگیلویه همزمان با سراسر کشور برگزار شد
  • برگزاری آزمون نمونه دولتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • خبرجدید برای داوطلبان کنکور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟