مشروح اخبار


» پیشرفت 26 درصدی طرح ساماندهی خیابان بلادیان دوگنبدان



نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی زیباسازی ضلع جنوبی خیابان بلادیان دوگنبدان از ابتدای شهریورماه امسال آغاز شده و 26 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


پیشرفت 26 درصدی طرح ساماندهی خیابان بلادیان دوگنبدان

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی زیباسازی ضلع جنوبی خیابان بلادیان دوگنبدان از ابتدای شهریورماه امسال آغاز شده و 26 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

غلامرضا تاجگردون در نشست هماهنگی طرح ساماندهی خیابان بلادیان ،افزود: بیشتر عملیات ساخت و ساز این طرح در شیفت شب انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه ضلع جنوبی خیابان بلادیان شهر دوگنبدان بهمن ماه امسال بهره برداری می شود،گفت:روند اجرای ساماندهی خیابان بلادیان مطلوب است.

تاجگردون گفت:اجرای عملیات زیباسازی ضلع شمالی این طرح به صورت همزمان در آینده نزدیک شروع می شود. 

تاجگردون تصریح کرد: این طرح با 54میلیارد اعتبار اولیه اجرا می شود.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه خیابان شهید بلادیان محل کسب و کار و مرکز اصلی خرید شهر دوگنبدان است، تلاش می شود این طرح با رویکردی جامع اجرا و در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی طول این طرح را 280 متر ذکر کرد و گفت: زیباسازی مرکز این شهر قدیمی، دادن روح فضای مدرن شهری با در نظرگرفتن رفاه عمومی مردم از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

وی گفت: این طرح شامل تبدیل خیابان شهید بلادیان به پیاده رو با معماری ترکیبی اسلامی و ایرانی است و علاوه بر نگاه تجاری جنبه رفاهی و زیباشناختی دارد.

تاجگردون بیان کرد: در طرح ساماندهی و زیباسازی خیابان شهید بلادیان شهر دوگنبدان بدنه سازی، کف سازی و نور پردازی اجرا می شود.

وی ابراز داشت: این طرح ها برای رفاه حال مردم مورد تاکید مسئولان است و اجرای آن می تواند سیمای شهر دوگنبدان را دگرگون کند.



تاریخ انتشار : 26 مهر 1396, 22:33



» اخبار مرتبط:

  • 10میلیارد ریال برای ساماندهی خیابان شهید بلادیان دوگنبدان اختصاص یافت
  • طرح مطالعاتی ساماندهی خیابان بلادیان دوگنبدان پایان یافت
  • پایان جنجال گچسارانی ها بر سر سنگ فرش یک خیابان/ساماندهی خیابان بلادیان گچساران آغاز شد+تصاویر
  • آغاز عملیات اجرای پیاده روزی سازی خيابان بلاديان با اعتبار80 میلیارد ریال
  • تاجگردون: روند توسعه شهر دوگنبدان شتاب بیشتری گیرد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟