مشروح اخبار


» افشاگری رئیس کمیته اخلاق/ کشتن مأمور نیروی انتظامی توسط بازیکن لیگ برتری



کارگروه صیانت از فوتبال را با حضور تمام نهاد‌هایی که دغدغه فرهنگ سازی در فوتبال دارند تشکیل داده ایم.


برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۳۸ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت ۲:۲۵ بامداد سه شنبه به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز در بخشی از این برنامه ؛

مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال روی خط برنامه آمد و در مورد ماجرای محرومیت محسن مسلمان و وریا غفوری اظهار داشت: صدور دستور موقت با صدور حکم متفاوت است و در مورد پرونده محسن مسلمان و وریا غفوری تنها دستور موقت صادر شده است.با حرکت‌هایی که خلاف اخلاق و عرف جامعه است برخورد خواهیم کرد.
کارگروه صیانت از فوتبال را با حضور تمام نهاد‌هایی که دغدغه فرهنگ سازی در فوتبال دارند تشکیل داده ایم. باید از ظرفیت فوتبال در جهت اهداف و آرمان‌ها استفاده کنیم. نباید از مسائل و تخلفات ریز فوتبال غافل شویم و باشگاه‌ها باید چنین موضوعاتی را جدی بگیرند.

تورک گفت: فوتبال را در دنیا به‌عنوان یک رسانه می‌شناسند. تماشاگران ایران سال گذشته در شب عاشورا و بازی با کره جنوبی، با پیراهن‌های مشکی خود پیام مهمی به بیرون از مرز‌ها دادند.عمدتا خبرنگاران تلاش می‌کنند ما درباره فساد‌های آنچنانی صحبت کنیم، نباید از مسائل مهم‌تر غافل بشویم و به مسائل جزئی توجه کنیم.

وی ادامه داد: آیا کشیدن قلیان کاری پسندیده و صحیح است؟ وقتی یک باشگاه به وظیفه خود عمل نمی‌کند وظیفه کمیته اخلاق چیست؟ چرا باشگاه‌ها با بازیکنان خاطی برخورد نمی‌کنند؟ پرونده‌ای داریم که یک فوتبالیست رده بالا در ساعت یک بامداد در شرایطی که در حال مستی بوده یک مامور نیروی انتظامی را می‌کشد؛ آیا کمیته اخلاق نباید به این موضوعات وارد شود؟ اما در شرایطی که یک فوتبالیست الگو هست و هزاران نفر بازی او را می‌بینند، باید حق داد کمیته اخلاق در غیاب باشگاه‌ها تصمیم بگیرد. به جای اینکه کمیته اخلاق را زیر سوال ببرید به باشگاه‌ها هشدار دهید. فوتبالیست‌ها باید پوششی مطابق با فرهنگ کشورمان داشته باشند. فردا جلسه‌ای را برای رسیدگی به پرونده مسلمان و غفوری برگزار می‌کنیم.



تاریخ انتشار : 2 آبان 1396, 07:13



» اخبار مرتبط:

  • رحمتی بعداز بازی با تراکتورسازی راهی کمیته اخلاق می‌شود
  • پرداخت وام 100 میلیاردی به یک فوتبالیست
  • احضارمدافع استقلال بخاطر خالکوبی
  • استعفای رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و انصراف شهرداری یاسوج از لیگ آزادگان
  • اخراج یک کهگیلویه وبویراحمدی ار فدراسیون فوتبال +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟