مشروح اخبار


» 3مجتمع بزرگ گلخانه ای در گچساران و باشت در حال اجراست



رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمدگفت: هم اکنون 3 مجتمع و سایت گلخانه ای در شهرهای گچساران و باشت در حال احداث و اجراست.


3مجتمع بزرگ گلخانه ای در گچساران و باشت در حال اجراست

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمدگفت: هم اکنون 3 مجتمع و سایت گلخانه ای در شهرهای گچساران و باشت در حال احداث و اجراست.

جعفر گوهرگانی در گفت و گو با راک نیوز اظهار داشت: سایت گلخانه ای سرابیز در شهرستان باشت به مساحت 34هکتار،سایت گلخانه ای ماهور باشت با 22 هکتار و سایت گلخانه ای ناصرآباد با 24 هکتار وسعت در حال اجرا و احداث است.

گوهرگانی استفاده بهینه از منابع آب وخاک، تولید محصول با کیفیت بالا، افزایش دانش فنی کشاورزی منطقه و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی را از مهمترین اهداف احداث این مجتمع ها ذکر کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد توسعه کشت گلخانه ای را یکی از سیاست های دولت در راستای بهینه سازی مصرف آب و افزایش بازده تولید، خواند.

وی بیان کرد که تولید محصولات گلخانه‌ای به ویژه در فصل سرما به تعدیل قیمت‌ها کمک می‌کند و فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال و تولید برای جویندگان کار است.

گوهرگانی با اشاره به اینکه سهولت استفاده از شیوه آبیاری نوین و بهینه‌سازی مصرف انرژی از دیگر مزایای کشت‌های گلخانه‌ای است ،افزود: با استفاده از این شیوه در مصرف انرژی برق 40 درصد و آب 80 درصد صرفه‌جویی می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که پرداخت تسهیلات برای خرید تجهیزات و احداث از برنامه‌های حمایتی جهاد کشاورزی برای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران این بخش است.



تاریخ انتشار : 4 آبان 1396, 09:57



» اخبار مرتبط:

  • اختصاص 800میلیارد ریال تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • آبیاری نوین در 11هزار هکتار زمین کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:22 پروژه بخش کشاورزی در سفر هیات دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • با اجرای طرح آبیاری تحت فشار اراضی کهگیلویه و بویراحمد20 هزار شغل ایجاد می شود
  • حمایت از افزایش کشت دانه‌های روغنی توسط جهاد کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟