مشروح اخبار


» استاندارکهگیلویه و بویراحمد: رویکرد توسعه ای دانشگاه فرهنگیان به لحاظ ساختاری و کیفیت آموزشی با برنامه پنج ساله باشد



استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: توسعه ساختاری فضاهای فیزیکی، کیفیت بخشی و ارتقاء شاخص های آموزشی دانشگاه فرهنگیان براساس برآورد و نیازسنجی رشد جمعیتی دختران و پسران در قالب برنامه پنج ساله باشد.

به گزارش راک نیوز:علی محمد احمدی در نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان، افزود: هیات امنای دانشگاه فرهنگیان و کمیته های مشورتی با نیازسنجی و برش سالانه سند پنج ساله را تدوین و برای تصویب نهائی در جلسه بعدی ارائه دهند.

وی به رفع کمبود فضای فیزیکی آموزشی و ورزشی دانشگاه فرهنگیان استان از طریق فروش املاک این دانشگاه و یا تواتر براساس سازوکار قانونی تاکید کرد وگفت: پردیس دانشگاه آزاد اسلامی در صورت واگذاری و یا فروش برای دانشگاه فرهنگیان سایت مناسبی است و در این زمینه آمادگی همکاری را داریم.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان تصریح کرد: با توجه به اینکه منابع مالی و اعتباری دانشگاه فرهنگیان به صورت متمرکز و ملی است، آمادگی هرگونه همکار لازم با مسئولین این دانشگاه برای استفاده از ظرفیت ها و منابع مرکز کشور را داریم.

استاندار به استفاده و هزینه بیت المال در ساخت و سازهای غیرضروری، مطالعه نشده و بدون آینده نگری در استان، تاکید کرد: اگر در جائی فضای آموزشی و خوابگاهی دانشجوئی یا دانش آموزی به لحاظ ایمنی مشکل دارد، مورد استفاده قرار نگیرد.



تاریخ انتشار : 9 آبان 1396, 14:05



» اخبار مرتبط:

  • افزايش حقوق اساتيد دانشگاه آزاد
  • مشاور وزیردر سفر به یاسوج خبرداد :استخدام 20 هزار نفر دراموزش وپرورش
  • اعلام زمان مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • شرایط و اعلام نتایج نقل و انتقال معلمان
  • ردیف استخدامی دانشجو معلمان تصویب شد
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟