مشروح اخبار


» شرایط و اعلام نتایج نقل و انتقال معلمان



وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معاونان توسعه منابع پشتیبانی نباید در امر نقل و انتقال فرهنگیان به ویژه از یک استان به استان دیگر سخت‌گیری کنند، گفت:

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معاونان توسعه منابع پشتیبانی نباید در امر نقل و انتقال فرهنگیان به ویژه از یک استان به استان دیگر سخت‌گیری کنند، گفت: انتقال به شهر تهران، ممنوع است، لذا فرهنگیان در این خصوص مکاتبه‌ای با اداره و وزارتخانه نداشته باشند.

 

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه معاونان همچنین باید حق و حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را به طور کامل پرداخت کنند، افزود: به منظور کیفیت‌بخشی به امر سامان‌دهی و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در مناطق آموزش و پرورش، مسوولیت نقل و انتقال نیروهای رسمی، پیمانی و شاغل در واحدهای آموزشی جهت انتقال درون و برون استانی بر عهده ادارات کل آموزش و پرورش کل استان‌هاست.

 

وی با بیان اینکه انتقال به شهر تهران، ممنوع است، از فرهنگیان خواست در این خصوص مکاتبه‌ای با اداره و وزارتخانه نداشته باشند، ضمن آنکه انتقال به ادارات و مناطق تابعه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جنسیت زن تنها در دوره‌های ابتدایی، فنی حرفه‌ای و کار و دانش امکان‌پذیر است.

 

به گفته حاجی‌بابایی، کلیه حقوق و مزایای مستمر و غیرمستمر منتقل‌شدگان دائم و موقت از تاریخ اول مهر ماه از محل اعتبارات اداره کل آموزش و پرورش مقصد پرداخت خواهد شد.

 

 

اعلام نتایج درخواست‌های نقل و انتقال فرهنگیان تا 15 مرداد

 

 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه درخواست تقاضای انتقال از اول اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است، گفت: تا اول تیرماه درخواست‌های نقل و انتقال فرهنگیان در اداره مقصد، بررسی شده و نتایج آن تا 15 مرداد ماه به اداره آموزش و پرورش مبدا اعلام می‌شود.

 

حاجی‌بابایی ادامه داد: مدیران و معاونان توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش نباید در امر نقل و انتقال فرهنگیان به ویژه از یک استان به استان دیگر سخت‌گیری کنند. همچنین باید حق و حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز به طور کامل پرداخت کنند.

 

 

معلمان خود را استاد دانشگاه بدانند نه یک کارمند

 

 

وی درباره نظام رتبه‌بندی معلمان نیز به ایسنا، گفت: نظام رتبه‌بندی معلمان به این معنا است که معلم کارمند نیست و با اجرای این طرح تحول، کیفیت آموزش و پرورش در حد بالایی ارتقا خواهد یافت.

 

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا برنامه‌ها را به سمت و سویی ببریم که کارکنان آموزش و پرورش احساس نیاز نکنند و معلمان نیز خود را استاد دانشگاه بدانند، نه یک کارمند.

 

انتهای پیام



تاریخ انتشار : 31 خرداد 1392, 03:40



» اخبار مرتبط:

  • افزایش حقوق معلمان با اجرای نظام رتبه بندی
  • فرهنگیان برای نقل و انتقال اضطراری تا فردا مهلت دارند
  • مهلت شركت فرهنگيان كهگيلويه وبويراحمد درنقل وانتقالات اعلام شد
  • پاداش مناطق محروم فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از زبان مدیرکل
  • پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان در حقوق تیرماه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟