مشروح اخبار


» چرخ گوشت صنعتی دست مرد جوان را درشیراز بلعید+عکس



در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام رخداد این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه17 را به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه در یک کارخانه تولید محصولات فرستاد.

به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام رخداد این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه17 را به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه در یک کارخانه تولید محصولات فرستاد.

مصطفی صفری فرمانده عملیات در این باره اظهار داشت: یک کارگر 24 ساله در داخل یک فروشگاه بزرگ با دستگاه چرخ گوشت صنعتی سرگرم کار بود که ناگهان دست چپ وی بر اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی درون این چرخ گوشت گیر کرد.

وی افزود: آتش نشانان با استفاده از دستگاه سنگ فرز و تجهیزات هیدرولیکی قسمت هایی از این چرخ گوشت سنگین را جدا کردند و مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

صفری تاکید کرد: متأسفانه دست چپ پسر جوان تا مچ دست او قطع شده بود، که بلافاصله برای معالجه راهی بیمارستان شد.

کارشناسان سازمان آتش نشانی همواره به خانواده ها و کسانی که با چرخ گوشت های خانگی و صنعتی سر و کار دارند توصیه می کنند از وسایل استاندارد استفاده نمایند و هنگام کار با این وسیله جانب احتیاط را رعایت کرده و دست خود را بیش از حد مجاز درون گلویی چرخ گوشت فرو نبرند



تاریخ انتشار : 22 آبان 1396, 21:43



» اخبار مرتبط:

  • سقوط مرگبار خودروی سواری در جاده شیراز کازرون
  • درحادثه ای تلخ ؛چرخ گوشت دست نوزاد 11ماهه را بلعید +تصاویر(18+)
  • بازیگوشی و شیطنت پسر بچه 6 ساله سبب گیر كردن دست او در میان میز کلاس شد
  • از گیر کردن سر کودک خرد سال در نرده های فلزی تا نجات مرد جوان از داخل خودرو
  • بی احتیاطی مالک منزل مسکونی در روشن گذاشتن پیک نیک، آتش سوزی را در پی داشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟