مشروح اخبار


» معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد: برنامه‌های هفته پژوهش آذرماه در این استان برگزارمی‌شود



معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: برنامه هفته پژوهش و فنآوری 1396 استان ازچهارم لغایت دهم آذرماه اجرا می شود.

به گزارش راک نیوز: مجید محنائی از اهداف اصلی هفته پژوهش را عرضه عملکردهای مطالعاتی و تحقیقاتی دانشگاه ها، موسسات پژوهشی و دستگاه های اجرائی و تشویق و تقدیر از پژوهشگران، فنآوران، موسسات پژوهشی و دستگاه های اجرائی بیان کرد.

وی، ارزیابی فعالیت های پژوهشی و فنآوری یکساله دانشگاه ها، موسسات پژوهشی، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری و دستگاه های اجرائی و افزایش حساسیت و توجه مدیران استانی به فعالیت های پژوهشی و فناوری را از دیگر اهداف برنامه های این هفته برشمرد.

محنائی، برنامه های استانی هفته پژوهش و فناور را 13 مورد بیان کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فنآوری و فن بازار و رونمایی از دستاوردهای جدید در استان، برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری و برگزاری جشنواره شناسائی و توانمندسازی ایده های برگزیده (شتاب ملی) و تجلیل از ایده پردازان منتخب استانی از جمله این برنامه هاست.

وی، تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانش آموزی در سطح استان، تبلیغات هدفمند رسانه ای (مطبوعاتی، رادیو و تلویزیونی، اینترنتی) در سطح استان، برگزاری نمایشگاه فن بازار، مستند سازی یافته ها و دستاوردهای پژوهش و فناوری جدید و انتخاب استان های برتر در حوزه پژوهش و فناوری و اجرایی در اجرای برنامه های هفته پژوهش و فناوری را از دیگر این برنامه ها عنوان کرد.

محنائی، برگزاری نشست های تخصصی، سمینارهای علمی و...، برگزاری برنامه دانشگاه با درهای باز در یکی از روزهای هفته جهت حضور محققان و دانش آموزان در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی، دیدار با برجستگان و پیشکسوتان علمی استان و تجلیل از خدمات آنان، برگزاری سمینارهای نیازشناسی توسط کارشناسان سازمان ها در دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و فناوری و برگزاری تورهای پژوهشی و تحقیقاتی را برخی از برنامه ها در هفته پژوهش برشمرئد.

معاون امور اقتصادی استانداری یادآور شد: برنامه های استانی هفته پژوهش از چهارم آذرماه لغایت دهم همین ماه در استان برگزار می شود.



تاریخ انتشار : 23 آبان 1396, 11:45



» اخبار مرتبط:

  • پژوهشگران برتر استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید + اسامی
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • ثبت نام در جشنواره "علم تا عمل" بزودی در استان
  • رئیس دانشگاه آزاد گچساران پژوهشگر برتر منطقه 16 دانشگاه آزاد شد
  • عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج فناور برتر کشور در سال 95 شد
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟