مشروح اخبار


» رئیس دانشگاه آزاد گچساران پژوهشگر برتر منطقه 16 دانشگاه آزاد شد



 ترویج فرهنگ پژوهش اساس پیشرفت و گامی مؤثر در راستای توسعه هر چه بیشتر ایران اسلامی بوده و باید هر چه بیشتر به آن توجه شود.

، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به عنوان پژوهشگر برتر منطقه شانزده انتخاب و از سوی رئیس این منطقه شایسته دریافت لوح تقدیر شد.

خلاقیت و نوآوری هوشمندانه، شاخصه‌های مهم انتخاب پژوهشگر برتر است

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد امروز و با اشاره به برگزاری آئین انتخاب پژوهشگر برتر این منطقه دانشگاهی اظهار کرد: پژوهش فرآیند تولید علم بوده و باید توجه به آن در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.

ایروان مسعودی بیان داشت: فرایند تولید فناوری به‌کارگیری یافته‌های پژوهشی است که سبب کیفیت‌بخشی و تسریع در رسیدن به اهداف می‌شود.

وی در تقدیرنامه ابلاغ شده به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اذعان داشت: تأثیرگذاری پژوهش و فناوری در تمدن کنونی دنیا و در  آینده آن بسیار روشن و بدیهی است.

مسعودی تصریح کرد: هر چه در تاریخ بشری به زمان‌های اخیر نزدیک می‌شویم، این تاثیرگذاری بیشتر می‌شود.

وی خلاقیت و نوآوری هوشمندانه را در انتخاب پژوهشگر برتر مؤثر و امری مهم و مورد توجه دانست و بر آن تأکید کرد.

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد خطاب به رئیس دانشگاه آزاد گچساران ابراز داشت: با توجه به تحقق مأموریت‌های پژوهشی انجام شده، جنابعالی به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شده‌اید.

به گزارش فارس، از جمله دستاوردهای علمی و پژوهشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران ارائه بیش از 80 مقاله در ژورنال‌های معتبر جهانی و شرکت در بیش از 40 کنفرانس بین‌المللی و ملی و چاپ سه کتاب است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این زمینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: امروزه کشورهایی که به دنبال توسعه یافتگی هستند، باید به امر پژوهش روی آورده و در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنند.

آرمین محمودی بلوغ آموزش در دانشگاه‌ها را با استمرار پژوهش ممکن دانست و افزود: ترویج فرهنگ پژوهش اساس پیشرفت و گامی مؤثر در راستای توسعه هر چه بیشتر ایران اسلامی بوده و باید هر چه بیشتر به آن توجه شود.



تاریخ انتشار : 13 دی 1391, 00:52



» اخبار مرتبط:

  • پژوهشگران برتر استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید + اسامی
  • سیاسی‌کاری در تغییرات مدیرتی دانشگاه آزاد نداریم
  • دانشگاه آزاد دهدشت از «یوکو سوزوکی» تقدیر کرد
  • شرایط جدید دانشگاه آزاد برای انتقالی ها
  • سرپرست دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد یاسوج منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟