مشروح اخبار


» اقدام انسان دوستانه دانشجویان کهگیلویه و بویراحمدی برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور



پس از زلزله یکشنبه شب کرمانشاه که خسارات شدیدی به شهرها و روستاهای این استان وارد نموده و بسیاری از هم وطنان در این مناطق با مشکلات سختی روبرو شدندطی اطلاعیه های مستمر از  از مردم خواسته شد اقلام غیر نقدی خود شامل پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی ، چادر، کنسرو و خشکبار و آب معدنی ، لوازم بهداشتی ، داروهای ضروری. شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد را به پایگاههای جمع آوری کمکها تحویل دهندتا در اسرع وقت دراختیار بازماندگان زلزله قرارگیرد.


پس از زلزله یکشنبه شب کرمانشاه که خسارات شدیدی به شهرها و روستاهای این استان وارد نموده و بسیاری از هم وطنان در این مناطق با مشکلات سختی روبرو شدندطی اطلاعیه های مستمر از  از مردم خواسته شد اقلام غیر نقدی خود شامل پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی ، چادر، کنسرو و خشکبار و آب معدنی ، لوازم بهداشتی ، داروهای ضروری. شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد را به پایگاههای جمع آوری کمکها تحویل دهندتا در اسرع وقت دراختیار بازماندگان زلزله قرارگیرد.
اقدام انسان دوستانه دانشجویان کهگیلویه و بویراحمدی  برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور
به گزارش راک نیوز ؛ تعدای از دانشجویان استان کهگیلویه وبویراحمد دراقدامی انسنان دوستانه بطور شبانه روزی اقدام به تهیه نان تازه و بسته بنید برای ارسال به این مناطق نمودند تا توانسته باشند کمکی به عزیزان هم وطنی که طی سه روز گذشته سختی های بسیار شدید روحی و فیزیکی را تحمل نمودند.
به گزارش راک نیوز ؛  پیش از وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری یک زلزله با قدرت حدود ۴.۵ ریشتر  منطقه  ازگله را لرزانده بود که تا کنون براثر این زلزله 432 نفر جان باختند و امدادرسانی به زلزله‌زدگان و آسیب‌دیدگان ناشی از زلزله همچنان ادامه دارد و تاکنون برابر آخرین آمارها ۹۳۴۵ مجروح از زمان وقوع زلزله تاکنون به بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌اند.



تاریخ انتشار : 24 آبان 1396, 09:54



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به زلزله زدگان مناطق غرب کشور
  • زلزله منطقه فارغان هرمزگان را لرزاند
  • لرزه براندام کرمانشاه/سه روز عزای عمومی در استان کرمانشاه اعلام شد
  • زلزله در بنك كنگان
  • چهارمين آتش‌سوزي در چادرهاي زلزله‌زدگان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟