مشروح اخبار


» استاندار فارس: عدم تبیین شاخص‌های فرهنگی جامعه را در معرض آسیب قرار می‌دهد



استاندار فارس انجام فعالیت‌های فرهنگی را از ضرورت‌های جامعه امروز دانست و گفت: هنگامی که شاخص‌های فرهنگی در جامعه تبیین نشود افراد بیشتری در معرض آسیب قرار می‌گیرند

به گزارش راک نیوز از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در یک نشست صمیمی با اسماعیل تبادار استاندار فارس دیدار و در خصوص مسائل فرهنگی و مذهبی گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از دغدغه مندی و توجه ویژه استاندار به مسائل فرهنگی و قرآنی، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط مجموعه تبلیغات اسلامی فارس در سطح استان ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی گسترده‌ترین و فعالترین شبکه تبلیغی کشور است، ظرفیت های این اداره کل را تشریح کرد و گفت: اجرای برنامه‌های محتوایی، برنامه‌های ویژه در خصوص مباحث مرتبط با آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی و تقویت مساجد، اعزام روحانی در مناسبات مختلف در سطح استان، استقرار مبلغ به صورت دائم در روستاهای دور افتاده استان، داشتن 31 دفتر در شهرستان‌های فارس، برگزاری گفتمان های دینی و تحکیم خانواده و سازماندهی امور بانوان، برگزاری کارگاه های آموزشی ضمن خدمت برای کارمندان، فعالیت و حمایت از ۱۳ مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا با بیش از ۱۳۰۰ دانش‌آموز، اعزام روحانی سیار در مناطق عشایری، برگزاری کلاس‌های قرآن و مداحی به صورت رایگان، ارتباط با ائمه جمعه، اعزام مبلغ به مناطق محروم استان، سرکشی از مساجد و حسینیه ها، اجرای برنامه فرهنگی مناسبتی، گفتمان های عشایری، آموزش مدیران حوزه علمیه، آموزش هیئات مذهبی، نشست‌های آموزشی و توجیهی روحانیون مستقر در سطح استان فارس از جمله ظرفیت های تبلیغات اسلامی فارس است.

 استاندار فارس نیز خطاب به مدیر کل تبلیغات اسلامی این استان گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی یکی از ضرورت‌های جامعه امروز است و هنگامی که شاخص‌های فرهنگی در جامعه تبیین نشود افراد بیشتری در معرض آسیب قرار می گیرند و همچنین تبلیغات اسلامی فارس با برنامه های خود و ارائه راهکارها می تواند نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ مردم استان داشته باشد.

وی همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود تبلیغی در سطح استان را یک ضرورت دانست و تصریح کرد:باید نهایت استفاده را از این ظرفیت‌های مردمی بکار بست.

تبادار در پایان ضمن ابراز خرسندی از انجام این نشست گفت: به حقیقت خستگی کار روزانه برای من با سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و یا حضور در منزل قاریان و حافظان قرآن و حضور در مساجد و دیدارهایی از این دست رفع می‌شود.



تاریخ انتشار : 30 آبان 1396, 00:49



» اخبار مرتبط:

  • حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق مهرابی: ارادت عمیق به ائمه اطهار پیوند دوستی مردم ایران و افغانستان با یکدیگر را عمیق تر کرده است
  • حجت‌الاسلام برازش سکان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد را به دست گرفت.
  • مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس:فعالیت درفضای مجازی از برنامه های ماست
  • رصد و آسیب‌شناسی معضلات فرهنگی ضروری است
  • زنان در عرصه هنر دارای روح لطیفی هستند
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟