مشروح اخبار


» جوان 27 ساله از حادثه سقوط در چاه 15 متری جان سالم به در برد+عکس



*آتش نشانان شیرازی با تلاش فراوان جوان 27 ساله ای را که به چاه 15 متری واقع در حاشیه جاده در پیر بنا سقوط کرده بود خارج کردند.


*آتش نشانان شیرازی با تلاش فراوان جوان 27 ساله ای را که به چاه 15 متری واقع در حاشیه جاده در پیر بنا سقوط کرده بود خارج کردند.
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی، این مرد 27 ساله از شب گذشته به علت نامعلومی به داخل چاه  خشک و بدون آب افتاده بود،که رهگذران در ساعت 11 صبح روز گذشته با شنیدن صدای آن از داخل چاه، سراسیمه از آتش نشانی درخواست کمک کردند.

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شیراز به محض دریافت این خبر بی درنگ گروه امداد و نجات این سازمان را از ایستگاه 17 برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده به پیر بنا اعزام کرد.

مصطفی صفری فرمانده عملیات ایستگاه 17 آتش نشانی شیراز در این باره گفت: آتش نشانان به سرعت با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات و نصب کارگاه سه پایه، خود را به این شخص رساندند و با رعایت کامل نکات ایمنی، وی را به خارج از چاه منتقل کردند.

وی با اشاره به آسیب دیدگی شدید این جوان از ناحیه پا و کمر، اضافه کرد: مصدوم بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.



تاریخ انتشار : 30 آبان 1396, 07:12



» اخبار مرتبط:

  • پیامکی که جان جوان شیرازی سقوط کرده در چاه رانجات داد!
  • از کشف جسد زن 40 ساله توسط نیروهای سازمان آتش نشانی تانجات جوان 21ساله که در عمق چاه گرفتار شده بود+جزئیات
  • از کشف جسد مرد مجهول الهویه دررودخانه خشک تاسقوط مردی جوان در فونداسیون ساختمان در حال ساخت !+عکس
  • چرخ گوشت صنعتی دست مرد جوان را درشیراز بلعید+عکس
  • سقوط مرگبار خودروی سواری در جاده شیراز کازرون
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟