مشروح اخبار


» واکنش رئیس بیمارستان ممسنی به حواشی موضوع بیماری که گفته میشد از عمل وی ممانعت



پس از انتشار مطلبی مبنی بر سرگردانی چند روزه بیمار جوانی در مراجعه به تنها بیمارستان شهرستان ،رئیس بیمارستان ولیعصر ممسنی در خصوص موضوع بیماری که گفته میشد از عمل وی ممانعت بعمل آمده است در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت؛

به گزارش راک نیوز به نقل از خبرنورآباد؛ پس از انتشار مطلبی مبنی بر سرگردانی چند روزه بیمار جوانی در مراجعه به تنها بیمارستان شهرستان ،رئیس بیمارستان ولیعصر ممسنی در خصوص موضوع بیماری که گفته میشد از عمل وی ممانعت بعمل آمده است در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت؛
بیمار اقای صادقی در ساعت ۴:۳۰ عصر شنبه مورخ ۴ اذرماه به درمانگاه اینجانب دکتر محمدی مراجعه کردند و اینجانب با تشخیص شکستگی استخوان ساعد به بیمار و مادر وی توصیه به عمل 2جراحی نمودم . به گفته  بیمار و مادر وی  دست بیمار در روز پنج شنبه شب شکسته بوده است  که به  اورژانس بیمارستان مراجعه کرده اند و  برای بیمار اتل گچی گرفته شده بود, و به بیمار گفته شده بود که روز شنبه عصر به درمانگاه ارتوپدی  مراجعه کند.و طبق معاینات کامل پزشکی صورت گرفته توسط اینجانب تمامی اعصاب و عروق دست بیمار کاملا سالم بوده و هیچ گونه اورژانس پزشکی در  مورد ایشان مطرح نبود.و با توجه به تشخیص داده شده  برگه عمل  جهت انجام عمل جراحی در روز چهارشنبه به ایشان داده شد. با توجه به اینکه  اتاق عمل ارتوپدی سه روز  در هفته و روزهای  شنبه صبح دوشنبه صبح و چهارشنبه صبح برقرار  میباشد و باتوجه به تعطیلی رسمی  روز  دوشنبه نوبت  برگه عمل برای روز چهار شنبه به ایشان داده شد.  و به اتاق عمل دستور لازم جهت اماده کردن پلاک و پیچ و دیگر وسایل نیز داده شد و حتی به بیمار توصیه شد که در صورت تمایل در بخش بسترگردد تا در صورت وجود درد به وی مسکن لازم داده شود, بیمار و همراه او بدون هیچ گونه اعتراض یا مشکلی گفتند که به خانه می رویم و روز چهارشنبه برای اتاق عمل مراجعه میکنیم.
لازم به ذکر است با توجه به محدود بودن تعداد اتاقهای عمل بیمارستان و تعداد زیاد عملهای جراحی رشته های مختلف که باید توسط جراحان مختلف صورت بگیرد  جهت انجام عملهای غیر اورژانس مانند بیمار اقای صادقی زمان بندی و برنامه مشخص و از پیش تعیین شده ای وجود دارد چنانکه عملهای ارتوپدی غیر اورژانس فقط در صبح روزهای زوج انجام میشود.
 و  اینجانب به عنوان رییس بیمارستان پیگیری های لازم را در مورد نحوه رسیدگی به بیمار انجام داده و هیچ گونه کم و کاستی صورت نگرفته است و همه کارها طبق موازین علمی بوده است,
و تمام گفته های این شایعه را تکذیب کرده و از طریق مراجع  انتظامی و  قضایی و قانونی پیگیر نشر اکاذیب  انجام شده که هدفی جز تشویش اذهان عمومی و جنجال افرینی نداشته  خواهم بود.
 به تمام همشهریان گرامی اعلام میدارم که بیمارستان ممسنی با بهترین و دلسوزترین پزشکان اماده خدمت رسانی  به تمامی افراد در هر ساعتی از شبانه روز می باشد.

طبق پیگیری هایی انجام گرفته توسط اینجانب از دکتر اگاه  جراح کازرون بیمار هیچ گونه مشکلی در قطع یا اسیب اعصاب دست چه قبل عمل چه بعد عمل ندارند و هیچ گونه مشکلی ندارند . که فایل صوتی ان هم موجود است. و این شایعه دوم را نیز تکذیب کرده و از طریق مراجع قانونی و قضایی و انتظامی به شدت پیگیر این نشر اکاذیب خواهم بود.



تاریخ انتشار : 8 آذر 1396, 06:44



» اخبار مرتبط:

  • 4000بیمار در بیمارستان بهشتی یاسوج جراحی شدند
  • تردید در مرگ یک بیمار دهدشتی/ پرونده به پزشک قانونی ارجاع شد
  • مرده ای که در اندیمشک سوژه شد!+واکنش مسئولان شهرستان
  • نخستین عمل جابه‌جایی گوش در شیراز انجام شد
  • مرده‌ای در سردخانه زنده شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟