مشروح اخبار


» محاکمه دندانپزشک به اتهام آزار 78 زن



دندانپزشک عراقي که متهم به آزار و اذيت بيماران خود است ديروز به صورت غيرعلني در شعبه 79 دادگاه کيفري استان تهران محاکمه شد.
مرد دندانپزشکي که متهم است 78 زن را مورد تعرض قرار داده است. پس از گذشت 10 سال از تشکيل پرونده، ديروز در دادگاه کيفري‌ استان تهران محاکمه شد.
اوايل سال 81 مرد دندانپزشکي به مأموران پليس مراجعه کرد و مدعي شد خانه‌اش مورد سرقت قرار گرفته ‌است. او ادعا کرد برخي از اسنادش به سرقت رفته ‌است و حدس مي‌زند، سارق کيست.
با اعلام شکايت مرد دندانپزشک تحقيقات پليس آغاز شد و ماموران دريافتند، سارق فردي حرفه اي و سابقه دار است که مدتي قبل از زندان آزاد شده است. بنابراين جوان سارق که فرهاد نام داشت بازداشت شد و ساعاتي پس از دستگيري به سرقت اعتراف کرد.
اين مرد گفت: من به سفارش يک زن جوان دست به سرقت زدم. او به من مبلغي پول داد تا يک فيلم از داخل خانه مرد دندانپزشک بدزدم. وقتي به آنجا رفتم چند فيلم بود که همه آنها را برداشتم و براي آنکه مشخص نشود فقط براي سرقت فيلم رفته ام مبلغي هم پول برداشتم و خارج شدم.
پليس در ادامه تحقيقات خود براي مشخص شدن انگيزه سرقت زن جوان را مورد بازجويي قرار داد و اعترافات اين زن از راز جنايات هولناک مرد دندانپزشک پرده برداشت.
اين زن گفت: دو سال پيش براي درمان يکي از دندان هايم نزد مرد دندانپزشک رفتم. او مقداري داروي بي حسي به من تزريق کرد. اما نمي‌دانم چرا بعد از چند دقيقه بيهوش شدم. وقتي به هوش آمدم متوجه شدم مرد دندانپزشک مرا مورد آزار قرار داده و از من فيلمبرداري کرده است. مرد دندانپزشک پس از آن با تهديد، چندين بار مرا به خانه اش کشاند و مورد آزار قرار داد، ولي چون از من فيلم داشت نمي‌توانستم حرفي بزنم تا اينکه بالاخره تصميم گرفتم فيلم را بدزدم.
اظهارات زن جوان آغازي براي تحقيقات گسترده از مرد دندانپزشک بود، با دستور بازپرس مرد دندانپزشک بازداشت شد و مطب او هم مورد بازرسي قرار گرفت. مأموران توانستند دوربين مخفي کار گذاشته‌شده در مطب را پيدا کنند. متهم با به دست آمدن اين مدارک مورد بازجويي قرار گرفت و مشخص شد او تبعه عراق است و از آنجايي که برادرش به دست حزب بعث به قتل رسيده، دندانپزشک که در آن زمان نوجوان بود به همراه خانواده‌اش به ايران آمد و درسش را ادامه داد.
اين مرد که به همراه خواهر و مادرش به ايران مهاجرت کرده‌ بود با توجه به تمکن مالي خانواده‌اش در ولنجک تهران مطب دندانپزشکي تاسيس کرد و مدتي بعد از آغاز به کار مطب مشتريان زن را در آن محل مورد تعرض قرار مي‌داد و از آنها فيلم تهيه مي‌کرد.
اين مرد اعتراف کرد 78 زن را مورد تعرض قرار داده است. وي آدرس و شماره تلفن همه آنها را هم دارد. با به دست آمدن اين آدرس‌ها پليس زناني را که مورد تعرض قرار گرفته‌ بودند، شناسايي کرد اما همه آنها حاضر به شکايت نشدند و 58 زن براي شکايت به اداره آگاهي مراجعه کردند. اين زنان عنوان کردند دندانپزشک جوان به بهانه ترميم دندانشان به آنها داروي بي‌حسي تزريق مي‌کرد و بعد از اينکه آنها را مورد تعرض قرار مي‌داد با وعده ازدواج آنها را ساکت مي‌کرد.
به اين ترتيب قاضي دادگاه عمومي کيفري اين متهم را محاکمه و او را به 10 سال حبس و لغو پروانه نظام پزشکي اش محکوم کرد.
با ارسال پرونده به دادگاه تجديد نظر اين راي مورد تاييد قرار گرفت. در ادامه پرونده مرد دندانپزشک با اتهام محاربه به دادگاه انقلاب فرستاده شد که پس از اختلاف بر سر صلاحيت دادگاه رسيدگي کننده، سرانجام حکم به رسيدگي در دادگاه کيفري استان تهران صادر شد.
در حال حاضر پرونده مرد دندانپزشک براي محاکمه به شعبه 79 دادگاه کيفري استان تهران فرستاده شده و متهم ديروز در برابر قاضي محمدي کشکولي و چهار قاضي مستشار به دفاع در برابر اتهاماتش پرداخت.
اين در حالي است ديروز تنها يک شاکي در دادگاه حضور داشت و دادگاه به صورت غيرعلني برگزار شد.




تاریخ انتشار : 14 شهریور 1391, 01:51



» اخبار مرتبط:

  • سرانجام رابطه نامشروع دندانپزشک با منشی جوان
  • اعدام مردی که به پسران نوجوان تجاوز میکرد
  • محاكمه دو كارمند سازمان امدادي به اتهام تعرض
  • حکم قصاص براي قاضي سابق دادگستري
  • تجاوز هولناک به 4 دختر توسط پسر خاله‌ ها!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟