مشروح اخبار


» همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در گچساران برگزار می شود



رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با هدف شناساندن قابلیت ها و ظرفیت های گچساران به کشور، یکم دی ماه در گچساران برگزار می شود.


همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در گچساران برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با هدف شناساندن قابلیت ها و ظرفیت های گچساران به کشور، یکم دی ماه در گچساران برگزار می شود.

به گزارش راک نیوز فریدون عبدالخانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این اقدام شروع خوبی برای سایر بخش ها و حوزه ها است که با حمایت های خود به توسعه ورزش این شهرستان کمک کنند افزود: همایش پیاده روی خانوادگی برای دومین بار در گچساران برگزار می شود.

وی با تقدیر از پیگیری ها و حمایت های فرماندار،شهردار دوگنبدان،اداره کل ورزش و جوانان،هیئت ورزشهای همگانی،شرکت بهره برداری نفت و گاز ، دفتر نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت و اداره مشترکین موبایل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری این همایش ادامه داد: با توجه به اینکه ورزش همگانی مادر ورزش قهرمانی است، نیازمند حمایت های ویژه سایر ارگان ها و سازمان های مردم نهاد در توسعه ورزش گچساران هستیم.

عبدالخانی توسعه ورزش همگانی، گنجاندن ورزش در سبد خانوارها، تشویق مردم برای پرداختن به ورزش و ایجاد تحرک و شور و نشاط در بین شهروندان را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد .

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران بیان کرد: پیش بینی ما این است که بیش از شصت هزار نفر در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شرکت کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران خواستار کمک و همراهی نهادها و ارگان ها، اصحاب رسانه و عموم مردم در برگزاری هر چه مطلوب تر این همایش شد و بیان کرد: گچساران از ساعت هفت و نیم صبح روز جمعه یکم دی ماه به مدت حدود سه ساعت به صورت زنده روی آنتن شبکه سراسری سوم سیما می رود که به نحو شایسته باید معرفی و شناخته شود.

عبدالخانی ادامه داد: پارک لاله دوگنبدان محل اصلی برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی است که برای تجمع مردم و پخش زنده مراسم در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران بیان کرد: علاوه بر خودروی پراید صدها جوایز ارزنده دیگر نیز برای شرکت کنندگان در این همایش در نظر گرفته شده است.

عبدالخانی گفت: از ابتدای شروع پیاده روی در بوستان شهدای گمنام کار توزیع تعرفه ها در میان شرکت کنندگان آغاز می شود و مشکلی از نظر توزیع تعرفه نداریم.

وی حضور نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شوری اسلامی،دکتر علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی،بهزاد کاویانی مجری- گزارشگر و تهیه‌کننده برنامه‌های ورزشی را از جمله مهمانان این همایش عنوان کرد.

گفتنی است یکم دی ماه همزمان با میلاد امام حسن عسکری(ع) گچساران میزبان برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی در قالب همایش پیاده روی خانوادگی در پارک لاله ی دوگنبدان است.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در گچساران برگزار می شود



تاریخ انتشار : 27 آذر 1396, 11:55



» اخبار مرتبط:

  • یاسوج و دهدشت امسال میزبان دو همایش پیاده روی خانوادگی هستند
  • رئیس هیئت ورزشهای همگانی کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری همایش پیاده روی خانواده در شش شهر استان خبر داد
  • همایش بزرگ پیاده روی در دهدشت
  • به مناسبت هفته تربیت‌بدنی:همایش پیاده‌روی با خانواده در گچساران برگزار شد+تصاویر
  • در گرامیداشت هفته مقام معلم :همایش بزرگ پیاده روی خانواده در یاسوج برگزار میگردد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟