مشروح اخبار


» انفجار منزل مسکونی در کهگیلویه 3 مصدوم برجای گذاشت



راک نیوز :رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: انفجار منزل مسکونی در روستای سمغان شهرستان کهگیلویه 3 مصدوم برجای گذاشت



به گزارش راک نیوز ، جلال پوران فرد با بیان اینکه این انفجار شب گذشته سه شنبه 5 دیماه سالجاری ساعت 23 و 59 دقیقه رخ داد، افزود: انفجار منزل مسکونی 3 نفر از افراد یک خانواده را روانه بیمارستان کرد .

وی بیان کرد: در پی اعلام این خبر به واحد مرکز پیام 115 دهدشت بلافاصله اکیپ اورژانس پایگاه یک شهری دهدشت به محل حادثه اعزام شد .

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تکنسین های اعزامی به محض رسیدن به محل بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی خانم باردار 28 ساله با سوختگی 35 درصد را به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت انتقال دادند .

پورانفرد تصریح کرد: 2سوختگی دیگر که مردی 30 ساله با 30درصد و کودک 3ساله با 20درصد سوختگی قبل از رسیدن تکنسین ها به محل توسط خودروی شخصی به بیمارستان انتقال داده شدند .

وی به هموطنان گرامی یادآور شد: در هنگام بروز چنین حادثه هایی ضمن حفظ خونسردی خود تماس با تلفن 115 منتظر حضور پرسنل با تجربه این مرکز باشند.



تاریخ انتشار : 6 دی 1396, 08:58



» اخبار مرتبط:

  • مرگ کودک 3 ساله بر اثر غرق‌شدگی در منطقه سیلاب کلوار
  • مسمومیت ۴۸ نفر با گاز منوکسیدکربن در امامزاده مختار(ع) یاسوج
  • درحادثه ای دلخراش :انفجار آب گرمکن منجربه مرگ زن جوان لنده ای شد.
  • انفجار در یاسوج
  • تصادف مرگبار پژو پارس با مادر و کودک خردسال/فرار راننده پس از حادثه!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟