مشروح اخبار


» پس از کش و قوس های فراوان شهردار لنده انتخاب شد/زمان تودیع و معارفه



پایان جدال اعضای شورای شهر لنده
پس از ماه ها کش و قوس بر روی انتخاب شهرادر لنده، دقایقی پیش حکم قطعی مختار مشهدی زاده به عنوان شهردار جدید شهر لنده صادر شد.
.

به گزارش راک نیوز، پس از چندین ماه جدال و بحث های فشرده اعضای شورای شهر لنده مبنی بر انتخاب شهرادر این شهر و برگزاری ساعت ها جلسه و ارائه رزومه کاری چندان نتایج قابل توجهی به دست نیامد، با پایان یافتن مهلت قانونی انتخاب شهردار مدیر کل شهرو روستای استانداری کهگیلویه و بویر احمد شخصا با حضور در جلسه اعضای شورای و بارای گیری چندین نفراز اعضای شورای به مختارمشهدی زاده به عنوان گزینه پیشنهادی به وزارت م شور معرفی شد.

دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار راک نیوز، اظهار کر: امروز  حکم قطعی مختار مشهدی زاده به عنوان شهردار لنده صادر شد که به زودی در جلسه شورای اداری شهرستان لنده مراسم تودیع و معارفه وی برگزارمی شود.

وی افزود:با این انتخاب امیدواریم شاهد تغییر اساسی در وضعیت ساختار شهری و اجرای پروژه های عمرانی به خصوص رفع مشکلات شهرک های لنده باشیم.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:مراسم تودیع و معارفه مختار مشهدی زاده به عنوان شهردار لنده روز یک شنبه آینده د جلسه شورای اداری شهرستان لنده راس ساعت۱۰صبح در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار خواهدشد.

گفتنی است مختار مشهدی زاده ۱۶سال سابقه مدیریتی در جهادسازندگی و کشاورزی در لنده و فارغ التحصیل  لیسانس مدیریت برنامه ریزی و کارشناسی کشاورزی و کارشناس مسئول مالی، ترویج، امورراضی جهادکشاورزی را در سابقه مدیریتی خود دارد.



تاریخ انتشار : 6 دی 1396, 19:31



» اخبار مرتبط:

  • رئیس جدید دادگستری شهرستان لنده منصوب شد
  • با کسب اکثریت آرا :شهردار لنده معرفی شد
  • دو انتصاب در لنده/ روئسای آموزش وپرورش و بنیادشهید شهرستان لنده منصوب شدند
  • باحکم وزیر کشور : فرماندار "لنده" منصوب شد
  • 4 انتصاب در کهگیلویه وبویراحمد /ازگچساران ودهدشت تا قلعه رئیسی ولنده+جزئیات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود