مشروح اخبار


» بیش از دو میلیون دلار صادرات از کهگیلویه و بویراحمد طی 9ماهه امسال



راک نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ۹ ماهه امسال دو میلیون و ۸۷۴ هزار دلار صادرات غیرنفتی از گمرک استان انجام شده است.

داریوش دیودیده در نشست کارگروه توسعه صادرات استان افزود: عمده کالاهای صادراتی از گمرک استان در این مدت، پودر و عصاره شیرین بیان و فرآورده های آرایشی و بهداشتی است .

وی کشورهای های مقصد این صادرات را آلمان، امارات، عراق و اندونزی دانست و بیان کرد: در مدت ۹ ماهه ابتدایی سال گذشته نیز تحقق صادرات غیر نفتی دو میلیون و ۸۷۳ هزار دلاری از گمرک استان را شاهد بودیم .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مقصد صادرات ۹ ماهه ابتدایی سال گذشته استان را کشورهای آلمان، امارات، اندونزی، آفریقای جنوبی، انگلیس، عراق، فرانسه و کانادا تشکل می داد و همچنین پودر و عصاره شیرین بیان و فرآورده های آرایشی و بهداشتی از گمرک استان طی همین مدت صادر شده است .

دیودیده با اشاره به آمار کلی از ابتدای صادرات استان تصریح کرد: ۹۵.۱ میلیون دلار از زمان شروع صادرات از استان تا پایان شهریور ۹۲، صادرات صورت گفت .

وی از صادرات غیرنفتی ۱۸میلیون و ۴۹۵ هزار دلاری استان از نیمه دوم شهریور ۹۲ تا مهر ماه ۹۶ خبر داد و عنوان کرد: مجموع صادرات استان از ابتدا تا شهریور ماه ۹۶، ۷۷ میلیون و ۵۹۵ هزار دلار بوده است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد محصولات صادر شده استان از گذشته تا امروز را مربوط به شیرین بیان، موکت، سیمان خاکستری، دلستر و نوشابه، عصاره گیاهان دارویی و سلستین دانست و اضافه کرد: امارات، عراق، اندونزی، آلمان، افغانستان، ترکمنستان، آفریفای جنوبی، سوئیس و انگلیس کشورهای مقصد صادرات استان بوده است.



تاریخ انتشار : 11 دی 1396, 10:23



» اخبار مرتبط:

  • اختصاص شش میلیارد به زیرساخت معادن استان
  • 85 درصد رشد صادرات کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش یک میلیون دلاری صادرات کالا از گمرک کهگیلویه و بویراحمددرسال93/بی رغبتی صدور کالا ازگمرک استان!
  • چند میلیارد دلار پول‎ ایران در هند بلوکه شد؟
  • صادرات یک میلیون دلاری کالا از کهگیلویه و بویراحمد طی چهار ماهه امسال
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟