مشروح اخبار


» هوشیاری پدر، خانواده را از چنگال قاتل نجات داد



پدر این خانواده با مشاهده علائم سرگیجه و بی حالی اعضای خانواده و احتمال نشتی گاز، در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کرد.

در این حادثه،...


به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز ، در پی تماس پدر خانواده با سامانه 125 مبنی بر بی حالی و سرگیجه و احتمال نشتی گاز از وسایل گاز سوز منزل،  ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت 18:57 روز گذشته آتش نشانان ایستگاه 3 را روانه محل حادثه در خیابان شهید اجرایی کرد.

بر اساس این گزارش، پدر این خانواده با مشاهده علائم سرگیجه و بی حالی اعضای خانواده و احتمال نشتی گاز، در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کرد.

در این حادثه، آتش نشانان به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و با بازکردن درب و پنجره ها و بستن گاز، اقدام به خارج کردن اعضای خانواده از محل شدند.

در این عملیات، آتش نشانان پس از بررسی تمامی وسایل گاز سوز منزل و چک کردن دودکش ها متوجه شدند که به علت نصب غیر ایمن، دودکش آبگرمکن مسدود شده است.

شهرام زارعی فرمانده این عملیات گفت: آتش نشانان به سرعت علت را شناسایی کرده و بعد از ایمن کردن محل و ارائه تذکرات ایمنی به عملیات خود پایان دادند.

کارشناسان سازمان آتش نشانی به شهروندان توصیه می کنند، روشن بودن طولانی مدت آبگرمکن و پکیج های دیواری با توجه به مصرف بالای اکسیژن باید با رعایت اصول و موازین ایمنی مورد استفاده قرار گیرد.



تاریخ انتشار : 1 بهمن 1396, 15:51



» اخبار مرتبط:

  • از کشف جسد زن 40 ساله توسط نیروهای سازمان آتش نشانی تانجات جوان 21ساله که در عمق چاه گرفتار شده بود+جزئیات
  • وحشت دختران دانشجو از فروکش کردن حیاط خوابگاه !
  • چرخ گوشت صنعتی دست مرد جوان را درشیراز بلعید+عکس
  • بی احتیاطی مالک منزل مسکونی در روشن گذاشتن پیک نیک، آتش سوزی را در پی داشت
  • نشت گاز LPG از سیلندر 11 کیلوی اجاق گاز درانباری درشیراز آتش به پا کرد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟