مشروح اخبار


» در حمایت از تولیدات داخلی؛نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان ها در گچساران آغاز به کار کرد



نمایشگاهی از آثار صنایع دستی و سوغات استان های مختلف کشور به منظور حمایت از تولیدات داخلی و نیز تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در شهرستان گچساران دایر شد.


در حمایت از تولیدات داخلی؛نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان ها در گچساران آغاز به کار کرد
نمایشگاهی از آثار صنایع دستی و سوغات استان های مختلف کشور به منظور حمایت از تولیدات داخلی و نیز تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در شهرستان گچساران دایر شد.
به گزارش راک نیوز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه با توجه به شعار سال به منظور حمایت از تولیدات داخلی، کارآفرینی و اشتغال دایر شده است.
به گفته محمود باقری این نمایشگاه با 150 غرفه جهت معرفی دستاوردهای مردم مناطق مختلف کشور و نیز تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال می باشد.
وی افزود: 40 غرفه از این نمایشگاه مربوط به رشته های مختلف صنایع دستی و 110 غرفه دیگر مربوط به سوغات استان های مختلف کشور است.
باقری از فعالیت20غرفه استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: در این نمایشگاه انواع صنایع دستی استان شامل گلیم،جاجیم، کیف سنتی، زیورآلات سنتی عرضه می شود.
وی محصولات به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه را از استان های چون همدان، کردستان، کرمانشاه، شیراز، اصفهان، یزد، تبریز، خوزستان ، زنجان و ... عنوان کرد.
این نمایشگاه از 6 تا 13بهمن ماه در سالن فرمانداری جنب ترمینال دایر بوده و علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت 8صبح تا 13 و 16بعد از ظهر تا 22 شب از غرفه های مورد علاقه خود دیدن کنند.
گفتنی است علاقه مندان می توانند کلیه محصولات ارائه شده را با 30 درصد تخفیف خریداری کنند.



تاریخ انتشار : 6 بهمن 1396, 18:08



» اخبار مرتبط:

  • فقط کهگیلویه وبویراحمد حضور نداشت/آقای مدیرکل لطفا جواب بدهید!!!!
  • راه‌اندازی نخستین بازارچه دائمی صنایع‌دستی در یاسوج
  • 14 استان در نمایشگاه صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد حضور خواهند داشت
  • هنرمندان استان فارس وکهگیلویه وبویراحمد در نمایشگاه صنایع دستی زنجان برتر شدند
  • نمایشگاه صنایع دستی یاسوج را باد برد! /خوشحالی غرفه داران از این حادثه!!(+تصاویر)
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟