مشروح اخبار


» رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه خبر داد/ پرداخت و یارانه مستمری به یک‌‌هزار و 213 خانوار تحت پوشش بهزیستی



رئیس بهزیستی کهگیلویه از پرداخت و یارانه مستمری به یک‌هزار و 213 خانوار تحت پوشش این نهاد طی 9 ماه اخیر خبر داد.

جهانگیر افشانده در گفت‌وگو با خبرنگار راک نیوز، به تشریح عملکرد 9 ماهه حوزه امور اجتماعی اداره بهزیستی این شهرستان در سال جاری پرداخت و اظهار داشت: طی این مدت پرداخت و یارانه مستمری به یک هزار و 213 خانوار پرداخت شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده مبلغ بیش از 674 میلیون ریال جهت پرداخت بیمه تأمین اجتماعی به 105 زنان بی‌سرپرست خانوار پرداخت شد.

وی هم چنین از پرداخت مستمری به 60 کودک خودسرپرست شبه خانواده خبر داد و افزود: دو هزار و 100 قوطی شیر خشک بین کودکان چند قلو، ایزوله و کودکان محروم از شیر مادر توزیع شد.

افشانده، برقراری مستمری در سال 96 را به تعداد 121 خانوار عنوان و با بیان اینکه تعداد 95 فقره پرونده قطع مستمری صورت گرفته است، گفت: قطع مستمری‌های به علت فوت، ازدواج و دریافت مستمری از سایر نهادها بوده است.

رئیس بهزیستی کهگیلویه، صدور گواهی به تعداد 300 فقره جهت مددجویان تحت پوشش به نهادها و ادارات مختلف، برگزاری کمیسیون پزشکی در دو نوبت برای 400 مددجو، پرداخت شهریه غذای گرم به هزار و 618 مهدکودک شهری و روستایی، پرداخت شهریه سه دهک پائین درآمدی به تعداد 218 کودک به مبلغ 436 میلیون ریال و پرداخت شهریه رایگان به دانشجویان دانشگاه آزاد تحت پوشش اداره بهزیستی را از جمله دیگر عملکردهای این اداره در حوزه امور اجتماعی در 9 ماهه اخیر عنوان کرد.

وی از پرداخت 430 میلیون ریال جهت کمک به بهبود خانواده‌های دارای فرزند چند قلو خبر داد و بیان کرد: قریب به 95 میلیون ریال جهت هزینه لوازم ضروری به مددجویان تحت پوشش پرداخت شد.

افشانده خاطرنشان کرد: مبلغ 85 میلیون ریال تحت عنوان هزینه ودیعه مسکن به مددجویان تحت پوشش پرداخت شد.

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه از 5 مرکز ارائه خدمات و سه مجتمع دولتی ارائه دهنده خدمات مستمر و غیرمستمر دولتی به مددجویان تحت پوشش خبر داد و تصریح کرد: مبلغ بیش از 95 میلیون ریال تحت عنوان هزینه سلامت و روان به مددجویان پرداخت شد.



تاریخ انتشار : 7 بهمن 1396, 08:17



» اخبار مرتبط:

  • رئیس اداره بهزیستی باشت خبر داد:خرید بیش از 700 میلیون ریال تجهیزات پزشکی مورد نیاز مددجویان بهزیستی باشت
  • پرداخت 5 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جوانان لنده‌ای
  • حمایت بهزیستی کهگیلویه از89 نفردانشجوی معلول
  • 532 واحد مسکونی مهر به معلولان گچساران واگذار خواهد شد
  • ۶۳ هزار کهگیلویه و بویراحمدی از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟