مشروح اخبار


» تسلیت شهردار و عضو شورای شهر دوگنبدان در پی فوت زائران گچسارانی در سانحه واژگونی اتوبوس



شهردار و عضو شورای شهر دوگنبدان به مناسبت درگذشت گروهی از زائران گچسارانی حرم امام رضا (ع) در سانحه واژگونی اتوبوس در جاده دیهوک-فردوس در استان خراسان جنوبی پیام تسلیت صادر کردند.


تسلیت شهردار و عضو شورای شهر دوگنبدان در پی فوت زائران گچسارانی در سانحه واژگونی اتوبوس

شهردار و عضو شورای شهر دوگنبدان به مناسبت درگذشت گروهی از زائران گچسارانی حرم امام رضا (ع) در سانحه واژگونی اتوبوس در جاده دیهوک-فردوس در استان خراسان جنوبی پیام تسلیت صادر کردند.

 

به گزارش راک نیوز سانحه تصادف اتوبوس حامل زائران گچسارانی حرم مطهر امام رضا (ع) در بامداد امروز دوشنبه در کیلومتر 6جاده دیهوک- فردوس در استان خراسان جنوبی ،9نفر از زائران جان خود را از دست داند و 36نفر زخمی شدند.

در پیام مسعود ظفری شهردار دوگنبدان آمده:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر تأسف بار سانحه تصادف اتوبوس حامل زائرین گچساران به مشهد مقدس، که منجر به پرواز ملکوتی نه تن از همشهریان و جراحت جمعی ازاین عزیزان گردید،موجب تأثر فراوان گرديد.اینجانب ضمن ابراز همدردی وآرزوی سلامتی برای مصدومان ، بدینوسیله این حادثه غم انگیزرا به خانواده های داغدار آن عزيزان و مردم شريف استان کهگیلویه و بویراحمد تسليت عرض می نمایم واز خداوند رحمان برای درگذشتگان غفران واسعه‌ الهی و برای بازماندگان محترم صبرجمیل و اجرجزیل مسئلت می نمایم.

در پیام حبیب عاملی مقدم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر اسفناک تصادف اتوبوس زيارت اولي هاي شهرمان که منجر به جان باختن و نیز زخمی شدن جمعی از عزیزانمان گرديد، موجب تأثر و تألم اینجانب و مردم شریف گچساران شد.

در ادامه پیام عضو شورای شهر دوگنبدان آمده است: بی شک از دست دادن زائران مشهد مقدس در سانحه ناگوار تصادف ،غمی جانکاه و فراموش ناشدنی براي مردمان اين خطه است .

عاملی مقدم افزوده است: اینجانب به عنوان خادم مردم اين شهر در شوراي شهر وقوع این حادثه اندوهبار را به مردم عزیزم، به ویژه خانواده های داغدار این عزیزان، تسلیت و تعزیت عرض نموده، ضمن ابراز همدردی صمیمانه با بازماندگان محترم، از درگاه ایزد متعال، برای درگذشتگان این حادثه غفران واسعه الهی و علو درجات، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و همچنین برای مجروحان و مصدومان این حادثه شفای عاجل مسئلت می نمایم.



تاریخ انتشار : 23 بهمن 1396, 14:33



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت استاندار فارس به مناسبت سانحه دلخراش برای سربازان وظیفه
  • همه سرنشینان اتوبوس زائران گچسارانی زن بودند
  • زائر اولی های گچسارانی به مقصد نرسیدند
  • پیام تسلیت استاندار فارس در پی جان باختن کارکنان نفتکش ایرانی
  • پیام تسلیت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت درگذشت نماینده اسبق بویراحمد و دنا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟