مشروح اخبار


» برگزاری نخستین همایش بانوان جبهه متحد کهگیلویه و بویراحمد



 مسئول کمیته بانوان جبهه متحد اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین همایش بانوان جبهه متحد اصولگرایان این استان روز سه‌شنبه جاری 18 بهمن برگزار می‌شود.

فرخ لقا حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: بانوان جبهه متحد اصولگرا در این استان با هماهنگی و مشورت بر آن شدند تا اولین همایش خود را در با موضوع بیداری اسلامی برگزار کنند.

وی گفت: این همایش در روز 18 بهمن با حضور بانوان فرهیخته و آگاه استان، دانشجویان و دانش‌آموزان فهیم این خطه برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوع بیداری اسلامی در جهان موضوعی است که با انقلاب ما پی‌ریزی شد و از انقلاب ما نشأت گرفت و این نشان می‌دهد که مردم جهان به انقلاب ما احترام می‌گذارند و از انقلاب ما و رهبری ما الگو می‌گیرند.

حاتمی بیان داشت: بر ما واجب است کسانی را که از خط ولایت تخطی می‌کنند راهنمایی و ارشاد کرده و در بصیرت بخشی قشر بزرگ زنان کوشا باشیم.

 وی گفت: به همین دلیل از تمام بانوان استان برای شرکت در  اولین همایش دعوت کرده تا با حضور فعال خود در این همایش بصیرت خود را به بدخواهان نشان دهند.

حاتمی با بیان این‌که این همایش از ساعت 14 تا 16  روز سه‌شنبه 18 بهمن در سالن فاطمیه حوزه علمیه یاسوج برگزار می‌شود، اظهار داشت: سخنران این جلسه سرکار خانم طاهری مشاور اسبق ارتباطات بین‌الملل حوزه زنان در دفتر ریاست جمهوری خواهد بود



تاریخ انتشار : 17 بهمن 1390, 12:00



» اخبار مرتبط:

  • نخستین همایش بانوان جبهه متحد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • همایش جبهه متحد اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • همایش روز کودک در گچساران برگزار شد
  • همایش بزرگ تجلیل از فعالان قرآنی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • یک جانباز دهدشتی جبهه متحدین را متشنج کرد
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟