مشروح اخبار


» همایش روز کودک در گچساران برگزار شد



همایشی به مناسبت روز جهانی کودک همایش روز کودک با حضور فرهنگیان، معلمان و دانش‌آموزان ابتدایی در مدرسه دخترانه ابتدایی آسیه این شهرستان همراه با برنامه‌های متنوعی برگزار شد.

در این همایش که با همکاری امور بانوان فرمانداری گچساران برگزار شد، برنامه‌هایی چون قصه‌گویی از زبان معاون پرورشی و تربیتی اداره آموزش و پرورش و معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان، برنامه‌های شاد و همچنین مسابقه نقاشی با موضوع «ما پیامبر خود را دوست داریم» برگزار شد.

 یکی از دانش‌آموزان شرکت کننده در مسابقه نقاشی که در حال کشیدن نقاشی بود، در خصوص نقاشی خود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: من مشغول کشیدن یک نقاشی با موضوع پیامبر هستم.

 این دانش‌آموز افزود: ما پیامبر خود را دوست داریم و همیشه از ایشان پیروی می‌کنیم و من امروز می‌خواهم با کشیدن یک نقاشی با موضوع پیامبر خدا (ص) نشان دهم که همیشه با ایشان هستیم و از او اطاعت می‌کنیم.

در پایان این همایش به افراد برتر در مسابقه نقاشی جوایزی اهدا و از آنان تقدیر به عمل آمد.

 به گزارش فارس، به مناسبت روز جهانی کودک، روز پنج‌شنبه هفته جاری همایش بزرگ کودک با حضور مسئولان شهرستانی در مدرسه قدس شهرستان گچساران همراه با برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.




تاریخ انتشار : 18 مهر 1391, 06:42



» اخبار مرتبط:

  • موفقیت کودک بهبهانی در مسابقه‌ نقاشی رومانی
  • همایش شهر زیبا در قلعه رئیسی
  • در گرامیداشت هفته مقام معلم :همایش بزرگ پیاده روی خانواده در یاسوج برگزار میگردد.
  • شخصیت‌شناسی بچه‌ها از روی نقاشی
  • همایش آغاز امامت امام زمان (عج ) در شهرستان گچساران برگزارشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟