مشروح اخبار


» معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد: اشتغال مشکل اساسی جامعه ایثارگر کهگیلویه وبویراحمد است



معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: اشتغال مشکل اصلی جامعه ایثارگران استان که نیازمند اقدامات اساسی در این رابطه هستیم.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: اشتغال مشکل اصلی جامعه ایثارگران استان که نیازمند اقدامات اساسی در این رابطه هستیم.


به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید جواد هاشمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: بخشی از مراجعه کنندگان ما در استانداری اکثرا ایثارگران هستند که دغدغه اشتغال فرزندان خود را دارند و باید اقدام اساسی در این مورد شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به درمان خانواده‌های ایثارگران اشاره کرد و گفت: بخشی از مطالبات جامعه ایثارگری رفع شد، اما هنوز به طور کامل حل نشده است.

هاشمی اظهار داشت: جلوی استخدام‌های بی ضابطه از طریق استاندار گرفته شده و از این به بعد هرگونه استخدامی باید سهمیه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در آن لحاظ شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید کشور هم گفت: امسال اعتبارات این مجموعه از ۳۰ هزار میلیارد تومان به ۹۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

محمود پاکدل افزود: فقط در حوزه درمان، اعتبارات بنیاد شهید امسال به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸۰ هزار فرزند ایثارگر و شهید را تبدیل وضعیت کردیم افزود با رایزنی‌های انجام شده با مجلس به دنبال آن هستیم تا افرادی را که بعد از سال ۱۴۰۰ استخدام شدند را نیز تبدیل وضعیت کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید کشور با اشاره به اینکه تامین اعتبار ۳۰ هزار فرد مشمول بند ج انجام شده است گفت با ۱۳ دستگاه اجرایی رایزنی انجام شده و حتی تامین اعتبارهم شده است که ۲۰ هزار نفر در آزمون استخدامی فرزندان ایثارگر و شهید ثبت نام کنند.

پاکدل اضافه کرد: به دنبال این هستیم که بنیاد شهید را مردمی کنیم که امور ایثارگران به خودشان واگذار شود.

پاکدل به مسکن ایثارگران نیز اشاره کرد و گفت در حال تفاهم نامه هستیم که ایثارگران از نهضت ملی مسکن استفاده کنند و این باید شامل تسهیلات با سود کمتر باشد.

در این مراسم حجت الاسلام خرم روز به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید استان معرفی شد و از رضا پارسیان نژاد مدیرکل پیشین تجلیل شد.



تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1403, 19:41



» اخبار مرتبط:

  • معاون سیاسی و امنیتی استانداری خبر داد؛ اختصاص۱۰۰ میلیارد تومان به مجتمع توانبخشی ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد
  • گزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اعضای گروه مشاوران استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران معرفی شدند
  • بیش از یک‌هزار میلیارد ریال اعتبارات برای اشتغال ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت
  • در دیدار و گفتگوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مطرح شد؛ رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا در اولویت کاری مدیران باشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود