مشروح اخبار


» قائم مقام آبفای کهگیلویه و بویراحمد: عنوان :تكمیل مطالعات طرح فاضلاب شهرهای باشت و لنده




به گزارش راک نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خسرو دمساز صبح امروز در بازدید از پروژه های آبفای دهدشت اظهار کرد: طی سال جاری بیش از 38 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در  سطح پنج  شهر دهدشت، یاسوج ، چرام، سی سخت و دوگنبدان اجرا شده است.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه  افزود: طی همین مدت بیش از 4943 فقره انشعاب فاضلاب  در سطح 5 شهردارای شبکه فاضلاب  استان نصب و اجرا شد.

 

دمساز از اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سی‌سخت با پیشرفت فیزیکی 70 درصد به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های حوزه مهندسی و توسعه آبفای استان یاد کرد و گفت: اجرای و تکمیل این تصفیه‌خانه فاضلاب نقش موثری در تسریع اجرای طرح فاضلاب  شهر  سی‌سخت خواهد داشت.

قائم مقام  شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهر چرام را  از دیگر پروژه‌های مهم آبفای استان در این شهر دانست و گفت: این پروژه نیز تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

  وی  از  انجام و تکمیل  مطالعات طرح تاسیسات فاضلاب شهر های باشت و لنده  در سال  جاری خبر داد و گفت: اجرای این دو طرح در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و وزارت نیرو تصویب و مقدمات جذب اعتبار برای شروع پروژه های مذکور انجام گرفته است.



تاریخ انتشار : 8 اسفند 1396, 13:47



» اخبار مرتبط:

  • تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای سی‌سخت و چرام احداث می‌شود
  • معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: اجرای 38 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد
  • 88 درصد پیشرفت فیزیکی فاز 2 فاضلاب گچساران
  • قائم مقام آبفای کهگیلویه و بویراحمد:اصلاح و توسعه 215 كیلومتر شبكه توزیع آب شهرهای استان/ساخت 13 هزار مترمكعب مخزن بتنی در 5 شهر استان
  • انتظار 14 ساله برای بهره برداری پیش تصفیه‌خانه دوگنبدان به پایان رسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟