مشروح اخبار


» ۸۹ طرح اشتغال و خودکفایی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌برداری و افتتاح ۸۹ طرح اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در سطح استان در هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.


به گزارش راک نیوز، فرید محبی در نشست شورای مدیران کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت سالگرد تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و نخستین روز از هفته احسان و نیکوکاری، اظهار داشت: به مناسبت این هفته برنامه‌های متعددی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی از افتتاح 96 واحد مسکونی مددجویی در این هفته خبر داد و افزود: این واحدها با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان هم در مناطق شهری و هم در مناطق روستایی احداث شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همچنین از بهره‌برداری 89 طرح اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و عنوان کرد: امروز 14 طرح به نمایندگی از این 89 طرح افتتاح می‌شود.

محبی رونمایی از کتاب شهید سید قادر خیراندیش تنها شهید امدادگر استان کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر برنامه‌های سالگرد تأسیس کمیته امداد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برنامه جشنواره ملی نیکوکاری از روز چهارشنبه این هفته آغاز می‌شود، ابراز کرد: در روز نخست 420 مدرسه در سطح استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و هدایا فعال می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز پنجشنبه پایگاه‌های سراسری در سطح میادین و معابر و روز جمعه نیز در سطح میعادگاه‌های نماز جمعه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا می‌شود.

محبی عنوان کرد: امروز آثار و برکات تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) را در همه جای کشور می‌بینیم که چه تبعات خوبی را در عرصه‌های مختلف داشته است.



تاریخ انتشار : 14 اسفند 1396, 13:57



» اخبار مرتبط:

  • 2855 طرح اشتغالزایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد: هزار و 88 خانوار زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به خودکفایی رسیدند
  • مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد: 70هزار پاکت نیکوکاری در مدارس کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد
  • پرداخت 19 میلیارد ریال هزینه درمانی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
  • جمع آوری بیش از 12 میلیارد ریال کمک مردمی توسط کمیته امداد گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟