مشروح اخبار


» نیمه‌تمام ماندن علت نارضایتی مردم از پدیده کلنگ‌زنی است



مردم دل خوشی از کلنگ‌زنی‌ها ندارند و لازم است در هفته دفاع مقدس که قداستی بی‌نظیری دارد، تنها افتتاحیه‌ها و بهره‌برداری‌ها در دستور کار باشد، صابری، طولانی شدن و نیمه‌تمام ماندن برخی کلنگ‌زنی‌ها را علت نارضایتی مردم از پدیده کلنگ‌زنی دانست.

 

*حاشیه های دیدار استاندار و انجه گفته شد : زیرنویس فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس یکی از مواردی بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت و در آن به اضافه کردن زیرنویس قبوض آب، برق، گاز و تلفن اشاره شد ولی استاندار با آن مخالفت کرد و گفت: به نظر من زیرنویس قبوض تلفن و برق و گاز کار فرهنگی محسوب نمی‌شود زیرا قبض‌هایی که در آن مبالغ زیادی برای مردم می‌آید، پاره می‌شوند و جایگاه و وجهه خوبی در میان مردم ندارند که بخواهیم کار فرهنگی در قبوض آب و برق کنیم.

البته استاندار در ادامه این بحث نوشتن یک جمله اخلاقی را در سربرگ نامه‌ها، کاری ارزشمند خواند و گفت: تاکنون در دوره مدیریتی‌ام هیچ نامه‌ای را بدون نوشتن یک جمله اخلاقی در آن ننوشتم.

 

* موزه دفاع مقدس یکی از مواردی است که در دوران مدیریت ارشد و سابق استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بارها بحث اول محافل شد و محلی از اختلاف میان مسئولان شده بود، در این نشست یک بار دیگر به بحث گذاشته شد ولی باز هم سرنوشتی جز "اگر و اما" نداشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سردار امیری، فرمانده سپاه خواست که عملیات اجرایی این موزه در هفته دفاع مقدس آغاز شود ولی اگر و اماهای مشخص شدن مکان احداث این موزه، احداث و تصمیم‌گیری در مورد مکان آن را به جلسات بعد موکول کرد و استاندار گفت که من فکر می‌کردم شما در مورد مکان آن به نتیجه رسیدید ولی با این وضعیت شروع عملیات اجرایی آن ممکن نیست.

 

* استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: مردم دل خوشی از کلنگ‌زنی‌ها ندارند و لازم است در هفته دفاع مقدس که قداستی بی‌نظیری دارد، تنها افتتاحیه‌ها و بهره‌برداری‌ها در دستور کار باشد، صابری، طولانی شدن و نیمه‌تمام ماندن برخی کلنگ‌زنی‌ها را علت نارضایتی مردم از پدیده کلنگ‌زنی دانست.

 

* صابری در بخشی از صحبت‌هایش، جنس خود را دانشجویی خواند و با تعریف خاطره‌ای از اولین روزهایش در کسوت استانداری لرستان گفت: اولین روزهای حضورم در استان لرستان مصادف شد با یک اعتصاب دانشجویی در این دانشگاه سیاسی و جنجالی که وقتی قصد داشتم به میان دانشجویان بروم و حرف آن‌ها را بشنوم با مخالفت بسیاری از مسئولان مواجه شدم ولی من رفتم و اتفاقا بسیار هم لذت می‌برم که به ابهامات و اعتراضات دانشجویی پاسخ دهم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود را برای حضور در جمع‌های دانشجویان پرسشگر اعلام کرد و گفت: آماده‌ام تا در این هفته به دانشگاه‌ها بروم و به سؤالات و ابهامات دانشجویان این استان پاسخ دهم.

وی این را هم گفت که جلسات جنجالی دانشجویی و دانشگاهی این استان را به عهده من بگذارید.

 

* مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید در بحث تبلیغ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس به گونه‌ای عمل کنیم که نوه من و شما بلند نشود و بگوید، دفاع مقدس چیست، چنگ چه بوده و خوزستان کجاست؟

 

* صابری در بخش دیگری از صحبت‌هایش، دفاع مقدس را متعلق به هیچ‌کس ندانست و تصریح کرد: همه ماها در مقابل فرهنگ دفاع مقدس مسئولیم و اینگونه نیست که همه سپاه را مسئول و صاحب دفاع مقدس بدانیم.



تاریخ انتشار : 26 شهریور 1391, 01:47



» اخبار مرتبط:

  • فریاد دانشجو را تحمل باید کرد
  • سرهنگ پاسدار "درفشی" مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تغییرات در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتصاب معاون سیاسی آغاز شد
  • اولین یادواره شهدای مخابرات و بیسیم چی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • نشست ستاد اجرايي بزرگداشت هفته دفاع مقدس درچاروسا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟