مشروح اخبار


» عذرخواهی رسمی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان از پلیس+جزییات



پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، از عذرخواهی رسمی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان از اقدام ناپسند مامور شهرداری این شهر خبر داد.


عذرخواهی رسمی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان از پلیس+جزییات

پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، از عذرخواهی رسمی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان از اقدام ناپسند مامور شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، شهردار شهر دوگنبدان به همراه سه نفر از اعضای شورای اسلامی این شهر ، با حضور در دفتر سردار "مهدی انصاری" فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، بطور رسمی مراتب عذرخواهی خود را از مجموعه پلیس کهگیلویه و بویراحمد از اقدام ناپسند و نابجا یکی از ماموران شهرداری دوگنبدان برای تخلیه زباله شهری در جلوی درب ساختمان پلیس راهور شهرستان گچساران اعلام کردند.

 در این دیدار ، اعضای شورای شهر و شهردار  دوگنبدان در سخنان جداگانه ای ، تلاشهاي پليس استان در طول سال گذشته و تعطيلات نوروزي ۹۷ را ارزشمند و قابل تقدير دانستند و اذعان داشتند: خدمات پليس ، ارزنده ترين خدمات در جامعه است و با اقدامات خوبي که در تعطيلات ايام نوروز توسط پليس استان صورت گرفت که تلاشهاي شبانه روزي اين نيروي مقتدر در جامعه بر همگان آشکار بوده و مي طلبد که مردم عزيز و ساير مسئولان استانی و شهرستاني از اين عزيزان حمايت و پشتيباني بيشتري نمايند.

گفتنی است چهارشنبه ۱۵ فروردین در پی توقیف ۵خودروی حمل زباله توسط راهنمایی و رانندگی گچساران ، یکی از رانندگان خودروهای حمل زباله اقدام به تخلیه یک سرویس زباله جلوی درب ورودی راهنمایی و رانندگی گچساران کرد.
عذرخواهی رسمی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان از پلیس+جزییات



تاریخ انتشار : 19 فروردین 1397, 05:29



» اخبار مرتبط:

  • روزانه 100 تن زباله در گچساران جمع آوری و دفن می شود/ شرکت نفت30 میلیارد ریال عوارض به شهرداری دوگنبدان پرداخت کرد
  • مسعودظفری شهردار دوگنبدان شد
  • شهردار دوگنبدان استعفا کرد
  • افزایش 50 تنی تولید پسماند دوگنبدان در ایام نوروز/ تلاش پاکبانان در ایام نوروز ستودنی بود
  • شهرداری دوگنبدان:از توزیع کیسه های زباله در روز طبیعت میان مردم تا پاکسازی طبیعت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود