مشروح اخبار


» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس: امسال 10 هزار فعال صنعتی استان فارس آموزش می‌بینند.



احد فتوحی دوشنبه 27 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: آموزش‌های پیش‌بینی شده برای فعالان صنعتی در سال 97 شامل بخش‌های مديريتي، مهارتی، کارآفرینی، بازار، بهره ‌وری و فناوري خواهد بود. 
وی با بیان اینکه آموزش‌ها در دو شیوه حضوری و مجازی برگزار می‌شود افزود: تاسقف 80 درصد از هزینه‌ی برگزاری دوره‌های حضوری و 100 درصد هزینه‌ی دوره‌های مجازی از طریق اعتبارات یارانه‌ای این شرکت تامین و پرداخت می‌شود .
  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس ادامه داد: آموزش به فعالان صنعتی بویژه صنایع کوچک، در فارس متناسب با نیاز واحد‌های صنعتی برگزار می‌شود. 
فتوحي ارائه آموزش به واحدهای صنعتی را از مهم‌ترین رسالت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در بحث نرم‌افزاری و حمایت از صنایع کوچک برشمرد و گفت: واحدهای صنعتی می‌توانند برای ثبت نام حضور در دوره‌های آموزشی رایگان مجازی به سایت    e-sme.ir مراجعه کنند.
  وي افزود: این دوره‌های آموزشی در شش محور شامل کارآفرینی، مدیران و بنیانگذاران کسب و کار، مشاورین و ارائه‌دهندگان خدمات کسب و کار، ارتقای مهارت‌های بازار، ایمنی صنعتی و بهداشت محیط کار و ICDL برگزار می‌شود.
فتوحی با بیان اینکه سال گذشته 188 فعال صنعتي در فارس در اين دوره‌ها شركت و مدرک مرتبط اخذ کرده‌اند، گفت: ارائه مدرک معتبر بصورت کاملاً رایگان از مزایای ثبت نام و بهره‌گیری از دوره‌های این سایت آموزشی است .
او اضافه کرد: سال گذشته 742 دوره‌ی آموزشي حضوري برگزار و بيش از 12 هزار نفر بیش از 280 هزار نفرساعت آموزش دیدند.
فتوحی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان فارس برای بركزاري دوره‌هاي آموزشي مهارتي ویژه‌ی فعالان صنعتي گفت: در اين زمينه سال گذشته 251 دوره آموزشي توسط اين اداره كل برای بيش از 5 هزار نفر برگزار شده است. 
منبع:ایسنا



تاریخ انتشار : 28 فروردین 1397, 06:26



» اخبار مرتبط:

  • رئیس آموزش فنی و حرفه ای گچساران:122 هزار نفر ساعت آموزش های فنی و حرفه ای در گچساران ارائه شد
  • راه اندازی دومین کلینیک سیار مشاوره کسب و کار در شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
  • بررسی مشکلات واحدهای صنعتی یاسوج توسط استاندار
  • 16 واحدصنعتی درکهگیلویه وبویر احمد به چرخه تولید بازگشت
  • 276 هزار نفر ساعت دوره آموزشی در شرکت نفت گچساران برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟