مشروح اخبار


» گرد و غبار شدید مدارس گچساران را به تعطیلی کشاند



مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش گچساران از تعطیلی مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح به دلیل پدیده گرد و غبار غلیظ خبر داد.


گرد و غبار شدید مدارس گچساران را به تعطیلی کشاند

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش گچساران از تعطیلی مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح و عصر به دلیل پدیده گرد و غبار غلیظ خبر داد.

سیدعبدالمناف محسنی در گفت و گو با راک نیوز افزود: به دلیل تشدید پدیده گرد و غبار و آلودگی های ناشی از آن و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان کلیه مدارس شهر و روستای شهرستان گچساران در مقاطع ابتدایی ،راهنمایی و دبیرستان تعطیل اعلام شدند. 

وی گفت: با توجه به تعطیلی مدارس دبیران و آموزگاران با برگزاری کلاس های فوق برنامه سعی بر جبران این زمان از دست رفته خواهند کرد. 

محسنی افزود: به دنبال تعطیلی مدارس این شهرستان به دلیل آلودگی ناشی از گرد و غبار و ریزگردها به مدیران کلیه مدارس اطلاع رسانی شد تا موجب سردرگمی دانش آموزان نشود. 

۱۸۸باب مدرسه دولتی و ۸۷ مدرسه غیر دولتی در شهرستان۱۲۴ هزار نفری گچساران وجود دارد که در این مدارس بیش از ۲۳ هزار و ۹۹۶ نفر مشغول به علم آموزی هستند.

از این تعداد مدارس ۱۱۹ باب با ۵۷۶ کلاس در مقطع ابتدایی، ۵۷ باب با ۲۳۱ کلاس در مقطع متوسطه اول و ۷۰ باب با ۲۲۳ کلاس درس در مقطع متوسطه دوم است.



تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1397, 05:18



» اخبار مرتبط:

  • گردوخاک شدید دربندرعباس مدارس را به تعطیلی کشید /ازقطع درختان تا تعطیلی مدارس میناب+تصاویر
  • اهواز بعد از ظهر تعطیل شد!!
  • مدارس بندرعباس تعطیل شد
  • تعطيلي مدارس اهواز به علت گرد و غبار شديد
  • شدت گرد وخاک "دیلم و گناوه " را تعطیل کرد!/تعطلی مدارس دردوشهرستان شمالی استان بوشهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟