مشروح اخبار


» معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همه امکانات دستگاه ها برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بسیج شود



معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه امکانات و اعتبارات دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مطلوب و باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)به کار گرفته و بسیج شود و دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام هر چه بیشتر در فضای مجازی در راستای کم‌رنگ کردن توطئه‌های دشمنان مطرح شود.

به گزارش راک نیوز ؛سید محمدکاظم نظری در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد با تأکید بر برگزاری باشکوه این دو آیین، افزود: برخی از نهادهای فرهنگی در مناسبت‌های مهم از جمله سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی کوتاهی و کم‌کاری می‌کنند و حضور آنها در این مراسمات چشم‌گیر نیست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران در نشست‌های فرهنگی ، اظهار داشت: شیوه برخورد مدیران با مسائل فرهنگی نگران کننده و تاسف‌آور است.

وی با انتقاد از عدم حضور مدیران برخی از دستگاه‌های فرهنگی در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) بیان کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان هیچ کدام از مدیران استان از جمله مدیران فرهنگی در ماموریت حضور ندارند و دلیلی برای شرکت نکردن آنها در این نشست مهم، نیست.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: اعتبارات فرهنگی در موارد غیرضروری از جمله همایش‌ها و جشنواره‌ها هزینه شده که بازخورد چندانی ندارد و در مناسبت‌های مهم از جمله ارتحال بنیانگذار انقلاب بهانه کم‌بود اعتبارات توسط مدیران مطرح می‌شود، اعتبارات فرهنگی به صورت سلیقه‌ای توسط مدیران فرهنگی هزینه می‌شود.

نظری عنوان کرد: تخصیص اعتبارات فرهنگی به منظور هزینه کردن در مناسبت‌های مهم از جمله سالگرد ارتحال امام(ره) است و نباید در مواردی که خروجی و نتیجه‌ای ندارد هزینه شود.

معاون سیاسی و امنیتی استان، به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و اظهار داشت: کشور در شرایط و وضعیت حساسی قرار دارد و باید وحدت بیشتری برای دفاع از نظام، انقلاب، دولت و کشور داشته باشیم، در فضای مجازی شبهاتی علیه نظام و انقلاب پس از خروج آمریکا از برجام مطرح می‌شود و صهیونیست‌ها و منافقان نیز از این مسئله خوشحال هستند، چرا که گمان می‌کنند نظام و انقلاب ضربه می‌خورد.



تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1397, 10:17



» اخبار مرتبط:

  • اعزام 250 زائر گچسارانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)
  • غایب بزرگ مراسم ارتحال امام (ره) +عکس
  • آئین گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) روز 14 خرداد در گچساران برگزار ‌می‌شود
  • تاجگردون واولین نطق رسمی /سخنران مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب
  • رئیس مجلس خبرگان رهبری دار فانی را وداع گفت.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟