مشروح اخبار


» بامدادی تلخ برای فوتبال دوستان گچسارانی ؛استقلال جنوب درضربات پنالتی جواز صعود به لیگ را گرفت



شاید از ساعات پایاتی تا دقایقی اولیه بامداد دیشب به اندازه تمامی طول فصل لیگ دو گچسارانی های علامند به فوتبال ترس و امید را تجربه کردند.
برای تماشاگرانی که در خانه خود تساوی با گل خورده را دیده بودند امید به شکست استقلال جنوب در تهران تاحدودی دور از انتظاربوداما گچسارانی های خون گرم زردهای فوتبالی شهر خود را تا تهران همراهی کردند و


شاید از ساعات پایاتی تا دقایقی اولیه بامداد دیشب به اندازه تمامی طول فصل لیگ دو گچسارانی های علامند به فوتبال ترس و امید را تجربه کردند.
برای تماشاگرانی که در خانه خود تساوی با گل خورده را دیده بودند امید به شکست استقلال جنوب در تهران تاحدودی دور از انتظاربوداما گچسارانی های خون گرم زردهای فوتبالی شهر خود را تا تهران همراهی کردند و تشویق های بی امانی که از سکوهای دستگردی تهران شنیده میشد به نفتی ها این امیدواری را داد تا گل خورده دقیقه 75 را در دقیقه 89 جبران کنند و همه چیز را به وقت های اضافه بکشانند.
به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز؛ اشک های فرماندار گچساران از شوق گل تساوی نفت وگاز در لحظات پایانی گویایی ترش و امیدهای حاکم بر یک جدال فوتبالی ناب بود.
اما اوج این هیجان فوتبالی پرحاشیه باعث شد تا مربی زرد پوشان گچسارانی اخراج وادامه وقت های اضافه را از روی سکوها تماشاگرباشد.
پس از 120 دقیقه تلاش دونماینده جنوب و پایتخت ضربات پنالتی جواز صعود به لیگ یک را مشخص میکرد که در پایان این استقلال جنوب تهران بود که به مربیگری فرهاد کاظمی توانست با نتیجه 4 بر3 در ضیافت پنالتی ها پیروز و هوادران گچسارانی با دست خالی از تهران به کهگیلویه وبویراحمد برگردند.
به گزارش راک نیوز ؛ غلامرضاتاجگردون نماینده مردم گچساران وباشت ورئیس کمسیون برنامه وبودجه مجلس ،عبدالرحیم رحیمی فرماندار و صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از جمله تماشاگران این دیدار بودند که از روی سکوهای ورزشگاه و درکنار هوادارن نفت وگاز به تشویق این تیم پرداختند.



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1397, 04:09



» اخبار مرتبط:

  • با قضاوت داور بین المللی؛نفت و گاز گچساران و استقلال جنوب تهران در دور رفت پلی آف به تساوی رضایت دادند
  • واکنش تاجگردون به حضور تماشاگران گچسارانی در دیدار تراکتور-نفت +عکس
  • لیگ دسته دوم فوتبال کشور: استقلال جنوب تهران در مقابل نفت و گاز گچساران مغلوب شد
  • فوتبال غیرتی مثل نفت/سه امتیاز دیگر در کارنامه تیم نفت گچساران
  • فراخوان باشگاه نفت و گاز گچساران به هواداران؛پیش از دیدار با تیم استقلال جنوب تهران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟