مشروح اخبار


» فدراسیون کشتی به دنبال مسببان تعلیق احتمالی ایران



فدراسیون کشتی از طریق شرکت مخابرات ایران در صدد است تا فرد یا افرادی که پیامک‌های تهدید‌آمیز و اعتراضی به رییس فدراسیون جهانی ارسال کرده‌اند را شناسایی کند.

فدراسیون کشتی از طریق شرکت مخابرات ایران در صدد است تا فرد یا افرادی که پیامک‌های تهدید‌آمیز و اعتراضی به رییس فدراسیون جهانی ارسال کرده‌اند را شناسایی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بحث تعلیق فعالیت‌های کشتی ایران توسط فدراسیون بین‌المللی کشتی این روزها در شرایطی رفته رفته قوت گرفته و نقل تمامی محافل خبری کشور شده است که مسئولان ارشد فدراسیون کشتی با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان به دنبال فرد یا افرادی هستند که با ارسال ایمیل و پیامک‌های تهدید‌آمیز و اعتراضی به رافائل مارتینتی رییس سوئیسی فیلا وی را مجاب کرده تا رای به تعلیق احتمالی فعالیت‌های این رشته در کشورمان بدهد.

در همین راستا و در آخرین جلسه هیات‌رییسه فدراسیون کشتی مصوب شده است که مسئولین ارشد این فدراسیون در اقدامی با کمک شرکت مخابرات ایران فرد یا افراد خاطی را شناسایی و مورد پیگرد قضایی قرار دهد.

گفتنی‌است؛ چندی پیش فدراسیون جهانی کشتی در حالی از احتمال تعلیق فعالیت‌های کشتی ایران خبر داد که دلیل آن را  ارسال پیامک‌ و ایمیل های تهدید آمیز از سوی افراد ایرانی به رییس فیلا عنوان کرده بود. در نامه فیلا به فدراسیون کشتی آمده بود که برخی افراد از داخل ایران به خاطر ناداوری در کشتی سعید عبدولی مقابل حریف فرانسوی‌اش در المپیک 2012 لندن پیامک های تهدیدآمیزی به رافائل مارتینتی ارسال کرده‌اند.




تاریخ انتشار : 31 شهریور 1391, 21:26



» اخبار مرتبط:

  • تیم‌ملی‌ کشتی‌ ایران‌ از آمریکا دیپورت شد!
  • محرومیت مادام العمر برای ورزشکار ایرانی+عکس
  • کشتی گیر دهدشتی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دوپینگ سه ملی‌پوش بدنسازی و پرورش اندام +دوباره تعلیق
  • سرمربی و مربی کشتی فرنگی استعفا کردند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟