مشروح اخبار


» پسر 12 ساله ، مادر خود را راهی بیمارستان کرد



بی احتیاطی و نگهداری سلاح در منزل فردی ساکن یکی از شهرهای شهرستان کهگلویه ، قربانی گرفت .به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، ماموران پاسگاه لنده شهرستان کهگیلویه در پی اعلام مرکز پلیس 110 مبنی بر یک فقره

پسر 12 ساله ، مادر خود را راهی بیمارستان کرد                               
بی احتیاطی و نگهداری سلاح در منزل فردی ساکن یکی از شهرهای شهرستان کهگلویه ، قربانی گرفت .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، ماموران پاسگاه لنده شهرستان کهگیلویه  در پی اعلام مرکز پلیس 110 مبنی بر یک فقره تیر خوردگی منجر به جراحت بلافاصله به محل اعزام شدند.
بر پایه این خبر ، با حضور ماموران در محل مشخص شد ، مورد صحت داشته و خانم جوان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته است .
در بررسی های پلیس مشخص شد پسر 12 ساله این خانم حین بازی با اسلحه برنو ، با شلیک گلوله ای مادر خود را مجروح کرد .
سرهنگ "جهان دیمار" فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ، درگفت و گو باخبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس بابیان این مطلب گفت : سلاح امنیت را بوجود نمی اورد و تامین کننده امنیت نیست بلکه خود نوعی احساس ناامنی را در بین آحاد جامعه به وجود می آورد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در ادامه با اشاره به تبعات ناشی از نگهداری سلاح و مهمات غیر مجازدر جامعه گفت : این امر هم خلاف قانون است و هم اینکه عدم تمکین به قانون را در بین آحاد جامعه بوجود می آورد .
وی در ادامه با اشاره به خطرات ناشی ازنگهداری سلاح و مهمات در بین خانواده ها گفت:ما این اطمینان را به مردم می دهیم که نیروی انتظامی با اقتدار تمام حافظ نظم و امنیت آنها است و جایی را نداریم که از چتر امنیت نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی خارج باشد.
این مقام مسئول در پایان از مردم خواست که در صورت داشتن سلاح آن را به مراجع قضائی و انتظامی تحویل نمایند و در صورت داشتن اطلاع از وجود سلاح و یا خرید و فروش توسط افراد ، مراتب را به مراجع انتظامی اعلام نمایند.



تاریخ انتشار : 2 مهر 1391, 00:39



» اخبار مرتبط:

  • بی احتیاطی مرد دهدشتی هنگام بازی با اسلحه کار دستش داد!
  • انهدام باند تهیه و توزیع سلاح
  • دستفروشی که شهردار را گروگان گرفته بود
  • بشار و مرگ کودک 9 ساله!
  • مرگ مادر داماد در جشن عروسی باشلیک گلوله..
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟