مشروح اخبار


» انهدام باند تهیه و توزیع سلاح



خبرگزاری فارس: انهدام باند تهیه و توزیع سلاح در فسا

 

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان اظهار داشت: در پی فعالیت چند نفر از افرادی که در شهرستان فسا اقدام به ایجاد ناامنی در منطقه می‌کردند، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آن شهرستان با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی باندی را که اقدام به توزیع سلاح و مهمات غیر‌مجاز، مواد مخدر و مشروبات الکلی می‌کردند، شناسایی و اعضای آن را زیر نظر قرار دادند.

وی اضافه کرد: در ادامه ماموران موفق شدند محل‌های نگهداری سلاح، مهمات و مواد مخدر این باند را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی از این مکان‌ها واقع در چهار نقطه شهر بازرسی کنند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: دربازرسی از محل دپوی سلاح، مواد مخدر و مشروب الکلی، دو سلاح کلاشینکف، دو کلت کمری، 11

سلاح شکاری، دو نارنجک جنگی، نزدیک به یک‌هزار فشنگ اسلحه جنگی و شکاری، دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، سه وافور، مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی، دو دوربین سلاح، یک کلت بادی، دو قبضه کلاشینکف، یک قبضه سلاح شکاری، سه ال. ان. بی، یک رسیور و دو دیش کشف شد.

سجادیان اضافه کرد: در این مورد چهار نفر از اعضای اصلی باند به‌نام‌های «ک - ص»، «ح - ر»، «ر - الف» و «ن - پ» دستگیر شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی فارس در پایان از همکاری مردم در مورد کشف این وسایل و اطلاع‌رسانی به موقع تشکر کرد و به افرادی که به هر عنوان قصد ایجاد ناامنی در منطقه را داشته باشند هشدار داد، که هرچه سریع‌تیر دست از اعمال ناپسند خود بردارند در غیر این صورت با برخورد جدی پاسداران حریم امنیت در فارس مواجه شده و به اشد مجازات محکوم می‌شوند.




تاریخ انتشار : 10 مرداد 1391, 21:03



» اخبار مرتبط:

  • انهدام کاروان مسلح اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر توسط وزارت اطلاعات
  • دستگیری فروشنده شیشه در گچساران
  • انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر درنورآبادفارس
  • کشف 63 قبضه اسلحه غیرمجاز در گچساران
  • زن توزیع کننده تریاک در یاسوج دستگیر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود