مشروح اخبار


» خبرخوب تاجگردون/تزریق ۲۲۰ میلیون یورو به پتروشیمی گچساران



این هفته سرمایه گذار به گچساران می آید و برای تسریع در پرداخت های ریالی و شکل دهی به روند اجرایی، از پروژه بازدید می کند و به زودی شاهد تحرک جدی در اجرای این پروژه استراتژیک خواهیم بود.
تاجگردون با بیان اینکه....

راک نیوز : نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، از تصویب وام ۲۲۰ میلیون یورویی پتروشیمی گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا تاجگردون افزود: پس از مذاکراتی با بانک توسعه صادرات ایران، در نهایت این وام در هیئت مدیره این بانک به تصویب رسید.

وی بیان کرد: این هفته سرمایه گذار به گچساران می آید و برای تسریع در پرداخت های ریالی و شکل دهی به روند اجرایی، از پروژه بازدید می کند و به زودی شاهد تحرک جدی در اجرای این پروژه استراتژیک خواهیم بود.

تاجگردون با بیان اینکه ۲۰ درصد سهام این پتروشیمی به مردم گچساران و استان تعلق خواهد گرفت، اظهار داشت: در نامه ای که وزیر نفت به وزیر اقتصاد نوشته راه های دیگری از جمله خرید این سهام توسط بانک صادرات برای رد دیون دولت یا فروش به شرکت های پائین دستی مطرح شده که در نهایت مذاکرات با سازمان خصوصی سازی و وزیر اقتصاد به گزینه اصلی که فروش به مردم گچساران و استان است، منجر شد.

نماینده گچساران و باشت در مجلس، احتمال عملیاتی شدن این طرح را با توجه به موافقت وزیر بسیار بالا عنوان کرد و گفت: سهام مردم عددی نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان است که تلاش می شود، مردم گچساران و باشت و استان، هم از تخفیف برخوردار شوند و هم اقساط آنها به صورت بلند مدت پرداخت شود که هم اکنون مذاکرات با بانک ها و سازمان خصوصی سازی در این رابطه در جریان است.

تاجگردون از مردم خواست با حضور در این فرآیند و خرید سهام پتروشیمی گچساران نقش خود را در آینده این شهرستان و استان ایفا کنند.



تاریخ انتشار : 2 مهر 1391, 17:27



» اخبار مرتبط:

  • پتروشیمی گچساران و دو بار کلنگ‌زنی /عجایب روزگار در بام نفتی ایران
  • واگذاري 20 درصد سهام پتروشيمي گچساران به بخش خصوصي
  • روزهای آینده و سرنوشت منطقه ویژه اقتصادی گچساران
  • تاجگردون دیگر در انتخابات مجلس شرکت نمی کند
  • سهام شرکت پتروشیمی دهدشت بابت رد دیون دولت به بانک صادرات داده می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟